Lite deppig :/

Lite dålig uppdatering. Har inte haft något direkt att blogga om.
Dagarna knallar på i sin vanliga ordning. Jag har blivit så himla känslig, så fort nåt går imot mig blir jag helt förstörd. Innerst inne skrattar jag åt mig själv. Haha jag hoppas det är graviditeten som spökar, men det borde det väl vara :D
Som idag skulle vi åka och köpa en barnvagn och det gick imot mig, då började jag lipa och tyckte jätte synd om mig själv verkligen så Magnus fick komma och krama och trösta mig - HERREGUD!

Börjar även tröttna på mig själv och det känns som alla runt om kring mig ska lämna mig för jag är så jobbig just nu och inte klarar någonting, jag blir svartsjuk på Magnus och tror att han vill ha andra tjejer fast jag vet att han avgudar mig.
"Måste du blega i backspegeln på den där tjejen eller" Stackars min älskling vet inte vart han vågar kolla..
Usch, hemmaliv är inget för mig. Jag skyller på det. Jag behöver fart och fläkt, men får försöka tänka positivt.

I övermorgon ska vi till Barnmorskan, då ska jag ta upp förlossingsfrågor, och efter det åker vi till Thn.
På fredag ska ju nämligen hela släkten (Inkl vi) åka till Sthlm, blir kul att komma bort. Ska ta med en rullstol så jag kan följa med ut och shoppa lite kanske. Så blir det kalajs för fulla muggar för farfar :-) Jag älskar verkligen min släkt.

Nu har vi badat ett romantiskt bad, ska gå ut o sätta mig på balkongen en stund. Så skönt när man badat.
Inatt drömde jag att min kära vän Jessica och jag gick runt i en skog och golmade cigg efter cigg tillsammans. Eh det är ingen fara tänkte vi o va med barn o röka. Var helt förstörd när jag vaknade :O

Skriver kanske mer sen.. Puss :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du ska till stockholm i helgen kanske vi kan ses en snabbis? För de är ju inte så stort ;) haha tänker på dig & vet du va? de är inte många som kan va så snygg som du är jämt och ständigt! Magnus har tur som har en sådan snygg flickvän=D Plus en sådan go får vi inte glömma! Puss

2008-09-30 @ 16:11:45
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag åker ju till thailand den 7 så jag får åka upp redan på fredag dag=) om jag ska va ärlig så har jag inte en aning :S men skicka över ditt numer på msn så hör jag av mig på lördag när jag vet vart jag är =) PUSS

2008-09-30 @ 17:51:00
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0