Lördag dag =D

Good morning people.
Vaknade runt 08 snåret.. det tar på krafterna att ha ont jämt (!!) + att man ställt om dygnet efter sjukhusvistelsen!

Skönt var det att komma hem igår, även ifall min man var lite deprimerad :/ Jag köpte sibyllamat = korv med mos/hälfen pommes (för jag ska alltid krångla) med gurkmajonäs. Mumsss. Magnus köpte Thaimat istället....
Tog mig ett långt bad när vi kom hem, såå skönt!

Ska få ett SI-ledsbälte utprovat för mina besvär från bäckenet, hoppas det hjälper! Böh för alla bekymmer-----

Ska snart upp från sängen o göra en god frukost o försöka städa så gott det går med kryckor innan Kicki, Fanny & Emma kommer hit :D
Får även se om det blir bio ikväll.. vi är sugna på att se fortsättningen på ARN, vi såg första på bio också nämligen!
Hörs sen.. :):):)

---------------------------------

Uppdatering.

Då har vi haft besök, fikade goda wienerbröd ioch ballerinamuffins :D Magnus fick en kaffebryggare av min farmor&farfar i födelsedags och det var ju ypperligt eftersom vi inte haft någon..
Har städat så gott som det går här idag, behövs bara dammsugas nu. Håller på med hasselbagspotatis, fläskfile med sallad.. ska duka mysigt i köket till oss :-) MM ska bli så gott, luktar gott i hela lägenheten!
Magnus har köpt lite alkohol vi ska ha i vårat alko-ställ .. Hehe, enbart för att skådas =)
Nä nu ska jag fortsätta njuta här hemma, tvätten är snart klar som baby tvättar - Skönt att få lite rena clothes.
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0