Samma sak - Varje dag! Uttråkande .....

Har liksom inte varit någon mening att uppdatera här riktigt. Dagarna ser exakt likadana ut, och att blogga om det varje dag är inte roande för någon. Gå upp kl 7, äta frukost, gå till sjukgymnasten, gå till bassängen, äta lunch, gå till sjukgymnasten igen, sitta vid datorn, sova middag en timma, äta middag, lägga sig o läsa tills läggdags. VARJE DAG! Mmm det är så roligt här, jag är så trött på stället. Ska bli sååå underbart skönt att bli utskriven på fredag.

Då ska vi mysa massor jag & min älskling, har inte setts sen i söndags :( Jag saknar sönder mig. Magen växer för varje dag och idag är den jätte stor :) Enligt mig, till skillnad mot vad den brukar vara :D Kissandet börjar bli olidligt, har ju läst att det ska minska nånstans i mitten på graviditeten och komma tillbaka i slutet? För mig är det värre än någonsin, en klunk vatten sen är det kört.. då får jag rusa o kissa hur mycket som helst! Hjärtat slår sååå fort nu när man är gravid, känner som verklig ångest när hjärtat slår fort. Fast jag klagar inte, tycker detta är så himla mysigt! Får väl se vad som väntar för krampor framöver. Hahaha! Bara jag slipper min höft så kan inget annat va värre :D

Bio blir det i helgen + att faster, kusiner & mamms kommer o besöker oss på lördag! Kul kul cykelhjul.
Jag tänker på bäbisar hela tiden, finns liksom inget annat som betyder något för mig just nu. Livet har tagit en annan vändning, nu är det mest intressant vad det finns för snygga barnkläder (inte kläder till sig själv är längre viktigast), barnvagnar, barnmöbler, barnleksaker. Åh jag vill att allt ska vara perfekt! Lilla bäsen har bara fått två body's och en liten nalle av mormor än så länge, men det kommer meeera =)

Ha det så bra... Byebye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0