sjukgympastik

idag var jag uppe med tuppen vid 07-snåret för skulle till min nya sjukgymnast. fick väcka min herre för att jag inte kan ta mig någonstans - snacka om kul att vara såhär begränsad! NEJ! men snäll som han är körde han mig o fick sitta o vänta på mig i en timma på morgonkvisten. när vi kom hem somnade vi om och vaknade typ NU :O men gott var det med sömn, för jag är trött dygnets alla timmar & magnus är typ skengravid för när jag mår illa mår han illa, när jag är hungrig är han hungrig .. moha ha, min söta!

hon kollade mig lite o mätte mina lår, o det låret som jag har ont i och inte använder har vlivit 2½cm smalare än det andra =O så nu ska här tränas upp muskler, vill inte va invalajd hela livet.

får se vad som händer på schemat idag. blir väl ganska lungt iomed att det är så jobbigt att göra saker - får väl börja läsa en bok! haha.
har lovat joanna att lägga in en magbild idag också, hade passat mig bättre imorgon eftersom jag byter vecka då men jag får väl ge med mig senare här sen. min blogg ska ju vara givande, så har ni önskemål får ni säga till. :D höhö!
hej hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Om du inte tycker så som ja skrev i min blogg så varför tog du då åt dig? Varför bry sig om nåt nån har skrivit om de inte stämmer på sig själv?

Ja skrev ner mina tankar ja hade då å ja skrev även att vissa klarar de men de finns ingen som kan påstå att dom flesta klarar de efter så kort tid tillsammans. Ja skrev heller inte att man måste va tillsammans i 4 år bara för vi vart de... Ja, ni har gått igenom en hel del å de e erat val att skaffa barn men ja själv skulle aldrig göra så för ja vill inte gå skilda vägar som mina föräldrar gjorde. Sen kan de ju hända ändå, ja vet.... Men större chans att klara sig igenom de tuffa om man känner varandra... Ne, nu e ja trött på att förklara mig....

2008-09-16 @ 13:29:24
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0