SÖNDAG

Guten morgen! Jag älskar verkligen att sova så sjukt mycket, jag får passa på nu när det är sista tiden i mitt liv som jag får sova som fan. Det uttnyttjar jag, jag somnar jätte tidigt på kvällarna och sover lääänge på morgonen. Kan
även sova middag på det! Jag är omättad när det gäller sömn.

Det var lördagskväll igår. Var hemma hos Janne & åt en god tacos, jag satt kvar längst av alla och åt (Joanna,jocke & leo var också där. Leo sov i minst 6 timmar på raken. Tråkig lilleman igår) Kan nog säga att jag åt en 4-5 tacos - Utan att skämmas för det fanns massvis kvar - Höhö.
Efter det kollades det på hockeymatch, något som jag och Joanna inte uppskattade lika mycket så vi satt väl mest och snackade skit som vanligt och ville att trötta Leo skulle vakna - Vilket aldrig hände.

Kom hem vid 22tiden, myste framför en rysarfilm -Shrooms (?) tror jag att den hette. Jag hatar verkligen rysarfilmer, jag blir helt förstörd i flera dagar och drömmer sjuka drömmar som fan. Som om man behöver drömma sjukare än vad man redan gör just nu? Skulle äta chips, dipp och popcorn men jag mådde illa som vanligt så jag skippade det.
Får äta det idag istället om jag inte mår illa ikväll igen. Har fan börjat må illa nu när jag snart är inne i vecka 22? Skumt. Kanske kan vara medicinerna också.

Joanna med familj är bjudna på middag hos oss ikväll. Ska bjuda på min specialité vilket alla bloggläsare borde veta vilken den är vid detta laget. Jo just det : Hasselbaggar, fläskfile, brunsås gjord av fläskfilen med en megasallad till.
Detta är det allra godaste jag vet i hela världen. Därför vill jag dela med mig detta till mina kära vänner :-)
Ni kanske inte kommer tycka om det bara för det, hehe!

Städning hade behövts lite här idag, stora lägenheter blir dammiga på fem röda alltså. Så himla jobbigt!
Önska nästan jag hade en mindre 3a nu när man inte kan städa så bra. Kanske skaffar det snart om vi får bytt lägenhet någongång. Vi får se hur det blir.
Anyway jag önskar er alla en jävligt bra söndag! Och vet ni vad söndagar betyder? Vilodag, så lämna alla göror och vila.
(Dubbelmoral när jag precis sa att jag skulle städa. Det kanske betyder att jag slipper?)
PUSS OCH KÄRLEK ♥


Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Tusen Tusen Tack säger Tuvisen som längtar efter sin lilla kompis :-)



Puss & Kram

2008-09-28 @ 16:30:37
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0