Söndagskvällen är kommen :P

Tjillevippen!!! :-)
Då var helgen förbi. Har haft det trevligt med mycket god mat, mys &en massa barnbus, som alltid !!
Hittade våran barnvagn vi vill ha på beginners. Får se om vi beställer den i veckan eller om vi väntar lite till.

Nu var det skönt att ha kommit hem iallafall. Börjat bli dålig på att fotografera det jag gör, ska försöka bättra mig. Blir lite roligare då ju! Storhandlade lite på maxi nu innan vi kom hem också så man har en full kyl, det behövs när man har en gravid fru i huset. Jag är som ett monster - Sugen på ALLLLT!!! Vi glömde scanna in en citron för 1.50 kr, jävligt pinsamt =P Ha ha ha!

Idag blir det massa mys med ensam mamma söker o någon film med tända ljus och MASSSAAAAAA godsakr till.
Imorgon blir det upp tidigt, ska till ortopedtekniska o prova ut ett SI-ledsbälte. Hoppas det hjälper!

Uääää jag är så fruktansvärt fruktansvärt trött på att kissa. Så fort jag somnat in vaknar jag av att jag är så kissnödig att det gör ont så jag får försöka springa så fort det går med kryckorna till toan så öser det bara ut, och åter samma sak när man somnat igen.
Näpp, inte klaga!!! Ha en mysdag allihop.

Kommentarer
Postat av: joanna

kolal så du inte har urinvägsinfektion det är livsfarligt att ha när man när man ä rgravid!!!!

2008-09-14 @ 20:48:56
URL: http://thisishot.blogg.se/
Postat av: Andrea

du går in på youtube och kopierar addressen som står framför Embed. Det är i rutan till höger om låten . Sedan klickar du på htlm och klistrar in den koden där du vill att rutan ska vara.

2008-09-15 @ 10:33:54
URL: http://posionivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0