Vad underhåller man sig med?!

Godmorgon godmorgon! Eller godmiddag känns det nästan som. Hade tänkt att sova ut lite idag, har vaknat så tidigt det senaste.. men då ringde Linda & väckte mig vid 9 snåret och efter det kunde ingen människa somna om. :D

Ligger o försöker komma på vad man ska hitta på idag, känns iofs som jag inte orkar göra något. Var ganska fullspäckat igår och det är en pärs allt man gör så det blir nog lungt. Men vad fasen underhåller man sig med när man bara går hemma?? Städa hade jag gärna gjort men det går inte. Kan tänka mig att detta kommer bli redigt tröttsamt i längden. Titta tv, dator.... Haha jaja det ordnar sig, ska ju börja min sjukgympa snart iallafall. Så kan jag gärna bli frisk så man kan komma igång o jobba! (A)

Idag blir det nog fiskgratäng till middag. Är sugen på något nyttigt och min lilla bäbbe behöver nog lite fisk i sig också!
Så kommer idol ikväll också. Ska det bara gå en dag i veckan? (Någon som vet?) Trodde det skulle gå varje dag - Men ikke, samma gäller Ensam mamma söker. På söndagar enbart. Va fan va trååkigt!!!

Till helgen ska vi åka till Thn. Ska bli underbart att träffa min familj. Pappsen & barnen var iofs här för någon helg sen men mamma har jag inte träffat på en månad (!!!) *Sakna ihjäl* <3 Mys ska vi ha!
Hörs later! TJING!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att idol går onsdagar och torsdagar bara. Gick förra onsdagen och torsdagen iaf =) Haha ja han är min ögonsten! =) Nu längtar du väl säkert ännu mer efter eran lilla bebis. =) Tänk, nu vet du att det ligger en liten bebis i magen =). Jag längtar redan till nästa graviditet och barn =). Ja babysim är verkligen jätte roligt =) Kraam

2008-09-10 @ 11:55:14
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vilken husmor! Tänk ändå om niklas hade kunnat laga fiskgratäng till sin sjukling :P

2008-09-10 @ 13:48:24
URL: http://posionivy.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag trodde seriöst i ett ögonblick att du har haft så lite och göra när du har varit på sjukan att ditt nya nöje var att titta i kokböker och nu ska du laga allt du har lärt dig! ;P Husmors emsan nu blir de ingen mer mcdonalds eller chips och dipp!

2008-09-10 @ 15:40:26
URL: http://posionivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0