Vardag igen ! ! !

"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken".
Joan Rivers

....Vardag igen :
Vilket inte innebär så mycket skillnad för mig, mer än lite ångest för att man inte gör något vettigt .. önska jag kunde få bort de tankarna att jag är dålig och bara går hemma o laaatar - Jag hade ju faktiskt inte gjort det om jag inte var tvungen! =/

Var iallafall uppe tidigt imorse på ortoped tekniska och fick mitt ledbälte som jag har på mig nu. Vet inte om det kommer att hjälpa men hon säger att det brukar vara uppskattat. Det ser nästan ut som en korsett som man drar åt det hårdaste man kan, en beige korsett - Sexyyyy ! ! !

Har även sett på Oprah när hon hade intervju med Tom Cruise i hans hem. En jävla utsikt de hade & deras dotter Suri är såååå fruktansvärt söt!

Får se vad man ska hitta på idag eller om man bara ska vara hemma.. det är trots allt ett meck att ta sig ut varje gång. Jag är inte heller en bättre människa för att jag går ut o kämparför att försöka hitta på något, som jag försöker inbilla mig.
Jag ska få en god lövbiff med pommes & bearnäsås lagad till mig idag och det låter ju inte illa pinkat :D

Jag börjar känna min älskade fina bäbbe mer o mer, jag känner ordentliga bultningar, förut har det mest varit på kvällen runt 21-tiden den har hållt igång mest, nu är det lite titt som tätt. Så sött, känns lite obehagligt ibland för det molar och händer mycket i maggen just nu känns det som! Min kära vän Nicole ska ha sin lille pöjkabit om 3 dagar.Wihoo vad jag är nervig för hennes skull <3 Your simply thee best .. Traaalala!
Hejhej!!!

"Vänner är de som a l l t i d vill ditt bästa!"

Kommentarer
Postat av: Nicole

I´m better then all the rest! Hahaha!

Han visar inga tecken än på att han vill ut men hoppas på att han kommer snart. =0)

2008-09-15 @ 15:52:28
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Madde

Precis så känner jag med! Jag jobbar ju bara extra jag, så det är därför jag är ledig så ofta..och då blir man lätt deppad av att sitta hemma hela tiden. Tur man har hund iaf som man kan hitta på saker med ibland! hehe =) Men snart har vi en bebis och då kommer vi ALDRIG ha tråkigt! :D

2008-09-15 @ 16:32:04
URL: http://maddoxx.blogg.se/
Postat av: Nicole

Svensson Svensson e på lördagar klockan 20.00. Tror de va 1:an de visades på. Haha, han e fööör klockren!

2008-09-15 @ 18:43:04
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0