Varje sekund, är en ny sekund

Det fick vi lära oss igår på föräldragruppen, det tyckte jag var ganska bra. Även om sekunden/timman/dagen innan varit dåligt eller du gjort något dåligt så hindrar det inte dig för att göra något bra av den nya sekunden.

Nu har jag lite besök av elsa, vi har tittat på Nils holgersson på tv'n, haha! Hon håller på o dammsuger stackarn, såg ut som fan på golven. Usch!! Snart kommer baby, Inger o Christoffer så ska vi äta stekt fläsk med potatis & löksås. Mums
:-)

Idag kommer idol.. tror jag, hoppas jag! Ska väl ägna resterande av dagen o kolla tvvn eller läsa lite tidningar..
Vad ska ni andra göra gött fölk?

Kommentarer
Postat av: Andrea

Har pluggat hela dagen och kom nyss hem från matten! puss

2008-09-23 @ 22:59:34
URL: http://posionivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0