Vidriga JÄVLA sjukdomshelvete.

Jag är inte på humör längre. Jag skriver inte och tjötar för att få medlidande utanför att jag bloggar om min vardag & detta är min vardag just nu.

Tillbaka på ruta 1 känns det som. Nu kommer jag knappt till toaletten, fick en jourtid imorgon efterom jag skulle höra av mig så det inte blir som sist igen - En ny kortisonspruta i bäckenet. Men hur fan ska jag ta mig dit ? =O
Detta är så himla vidrigt. Så vidrigt ont att tårarna bara sprutar. Jag är så rädd, så himla rädd. Jag vill inte att det ska bli som sist, det är det värsta jag varit med om. Jag dör hellre!!

---
Nu har jag varit på toaletten (!!!) Jag har skrikit, gapat och gråtit ut min smärta. Min älsking bärde mig - AJJJJJJ! Jag har förbannat mig och önskat att mitt liv någongång tog slut.
Snart kommer Elsa hit och ska laga middag till oss sen (mat är den sista man tänker på just nu, men man får ju försöka för älsklingens skull) , Magnus ska ut o spela golf.Han behöver komma ut, inte bara vara en personlig assistent åt mig . Haha !!

Nu ska jag lägga på värmedyna, lägga på en smile och försöka varva ner efter toabesöket...

Kommentarer
Postat av: joanna

ge int eupp gumman,

2008-09-23 @ 22:04:55
URL: http://thisishot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0