You can put the blame on Me

Hey hey!!!! Då var det en ny vecka med nya tag 8-|
Känns ganska deprimersamt att komma tillbaka hit, jag som haft det sååå underbart hemma. Men tänka positivt får man göra. Ska tvinga min läkare att bli utskriven redan på fredag iallafall. Jag pallar inte det här, klart det är bra för mig, och att jag verkligen behöver träna upp mina muskler men jag kan lika gärna göra sjukgymnastiken hemma nu när jag blivit bättre. + att det är mycket roligheter nästa vecka som jag inte tänker missa :D

Om fem veckor ska vi åka till Sthlm. Det blir roligt, det är så vackert där! Vi får ju hyra en jääätte stor lägenhet mitt inne i Vasastan där vi bor när vi är där, så läget kan inte bli mer perfekt!! (: Där ska hela tjocka släkten samlas för världens bästa farfar fyller 70 bast, så det blir cateringsmat & endel fest antar jag. Själv tycker jag det är roligast att strosa runt i staden, kanske det finns roliga baby-affärer där? Någon som vet? Tycker det är ont om det överallt :/ Väldigt tråkigt!

Har börjat titta lite smått på vagnar, roligt nu när man börjar komma länge in i graviditeten, men det är ju bara en stor djungel. Hur fan ska man hitta den perfekta vagnen? Eller a vi har väl iofs hittat den perfekta vagnen. Emmaljunga pro titan 09, till en kille & Emmaljunga pro pink till en tjej! Vet dock inte om det är värt de priserna eftersom de inte använder samma vagn så länge. Men det är verkligen de perfekta vagnarna för oss :D eller våran bäbis såklart, hihi! Får väl se om de blir dom <3

 ♥

 Lilla Du därinne
jag undrar så vem Du är!
Att jag vet så lite om dig
fast Du redan är här.


 Är det Dina tår jag känner?
Är det Ditt hjärta jag hör slå?
Är det sant att Du har ögon och naglar
och en mage att pussa på?


Jag vet så lite om Dig
fast Du redan är här
men jag älskar Dig som tokig
vem Du än är!



Magen i helgen - Vecka 17   Jag & Baby är ute & shoppar och fikar. Mys! 


Kommentarer
Postat av: Andrea

vilken gosig bebismage du har fått nu :D

Ja de är faktist sant att dem inte har vagnarna särskilt länge men man kanske kan sälja den sedan :P

2008-09-01 @ 17:56:26
URL: http://stardust88.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fin bäbis mage du börjar att få =) och jätte fin dikt !

2008-09-02 @ 00:51:22
Postat av: Anonym

De va allt jag som gjorde de =) Puss

2008-09-02 @ 13:13:11
Postat av: Anonym

De va allt jag som gjorde de =) Puss

2008-09-02 @ 13:13:37
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/
Postat av: Karro

aa verkligen, HM har bara skit när det gäller mammakläder.. Fast det känns lite onödigt att köpa mamma jeans nu för mig när det är 1 månad kvar drygt..

2008-09-02 @ 14:34:29
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0