10 orsaker att hata dig

FYYYY FAN VA GÖTT DET VAR MED GRILLAT !!!!
MINA SMAKLÖKAR FINNER INGA ORD !!!!

Ja som ni förstod var det ganska gott.
Imorgon kommer kanske mamma hit, hon ska nämligen opereras på Sahlgrenska på måndag
så då kan ju vi bara köra dit henne på morgonkvisten.

Alla barnen i husen mitt emot här hoppar studsmattor och leker och man känner då hur livet leker =)
Haha Vincent är så söt när han sover, skrattar så han kiknar & hela magsäcken hoppar till, hihi undra vad han drömmer om då =) Nu blir det 10 orsaker att hata dig som börjar kl 18, sedan Robinson sedan är det läggdags antar jag. Man är trött på kvällskvisten när man blivit mor. Hjärtan och godis till - Mmm!!
Pussss och Kraaam (K)

The grill-master in this house!


Marinerade Kotletter & Champnjoner - DET VAR MUMSIIGTTT!!!


Morsan i huset.




Min SNYGGING<3

Kommentarer
Postat av: andrea

SÅ HIMLA MYSIGT NI HAR DET!

2009-04-19 @ 11:42:07
URL: http://mittbrev.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grillat är så jävla gött! Vi har köpt revbensspjäll idag och jag tror att det hamnar på grillen trots att vädret är lite konstigt:)

Är det i BrittaLenas ni bor förresten? Tycker det ser lite bekant ut. Mysigt område!

Jag och Moa var med lite i ett repotage om mammalycka:) Ska bli kul att klippa ut och spara!

Just det ja, man behöver inte koka vattnet till ersättning om man har kommunalt vatten, det är bara om man har egen brunn man ska passa sig. Fast det kanske känns bäst att koka ändå när han är så liten:) Eller liten och liten, jösses vad han växer!

Kram

2009-04-19 @ 13:26:21
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0