__here i am - once again __


The mam! <
Nu är jag och min bebis inkomna från en timme ute i solskenet - HÄRLIGT det brände på bena!
Som alltid somnar han så gott så han sover ännu. Då har jag passat på att koka vatten till hans kommande måltider, kokat lite nudlar till mig själv (vilken underbar måltid jag får idag. ENBART nudlar, ha ha ha.. men vi vill inte handla innan vi åker till Thn imorgon) och nu hamnade man här en stund igen.

Får se vad vi ska underhålla oss med resten utav dagen då. Magnus jobbar ju till 22.
Men leka lite i det nya gymmet blir det nog - Det va ju så joooligt!
Packa lite tills imorgon också kanske, har även fått schemat till mina träningsövningar från Spenshult som jag ska göra två grr om dagen fram tills operationen. Ja se där, fanns ju uppenbarligen saker att göra ändå!
Så hej svejs orörda fejs  #

Pälsklingen!  min lill-skit<3 leker i sitt nya gym! skrattar och pratar en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0