Äntligen Fredag, äntligen

Haha undra om någon här är lycklig för att det är helg. Fråga mig inte varför men det är väl för det är sådan mysstämning.. Strålande solsken idag - Såå underbart ! ! !

Natten har väl varit sådär...Hjärtat har sovit bra men jag har haft en pulserande hemsk smärta. Grät nästan och det gör jag inte ofta längre för jag har väl blivit härdad (Haha) och även i stillasittande/liggande läge gjorde det ju skit ont. Oftast förut ha det varit när jag rör på mig. Men ortopeden sa att när sjukdomen inte kan bli så mycket värre och artrosen är riktigttt svår så gör det även ont i ikkerörande läge. Vilken tur att det snart är operation!
När jag skulle upp på toa så kunde jag inte lyfta med benet utan fick ha det släpandes (som i höstas) JÄVLIGT sakta för fuuck va ont. Jaja jag ska inte lipa mer nu framför er här =)

Idag blir det grillning igen för vad är väl godare?! Nej precis, inget! Med massa goda kalla såser till.
ÅHHH, jag läskar verkligen upp mig själv här.
Riktig mysfredag har jag planerat in iallafall. Nu somnade nyss min lille fis <3 MAMMASSS....

TACK & HEJ -- TRELIG HELG

Kommentarer
Postat av: Lina

Olofs mamma som fixade så jag fick komma in och göra provet bara. Första gången jag satte min fot på komvux här, och klarade jag provet så får jag betyg direkt :) Svärmor är bra att ha ibland ;)



Tråkigt att du har så ont. Förstår att det är ett helvete och jag är riktigt imponerad över att du ändå klarar att vara så positiv till saker. Snart har du iaf operation så när prinsen väl börjar gå så kan ni springa ikapp :)

2009-04-24 @ 10:37:19
URL: http://milismini.blogg.se/
Postat av: Nina

Hejsan =)

japp de va jag me vagnen o pojken =) hehe..



hon vägde bara 2695 o va inte mer än 47 lång så hon va ju liten från början, men hon följer ju sin egen kurva så de selar ingen stor roll =) hehe...



ha en trevlig helg =)

2009-04-24 @ 10:37:37
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/
Postat av: Joanna Lundmark

min fis somnademed efter mycket om och men puss

2009-04-24 @ 14:27:21
URL: http://www.missjoanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0