Då börjar även denna dagen lida mot sitt slut...

Det där lät lite deppigt, men!!! Skönt det iallafall.

Imorses ringde en sköterska från min sjukmottagning för jag undrade lite om min sjukskrivning osv och hon sa att jag hade fått en "inför-operationssamtals tid" (därav behövde jag inte sjukskrivning från henne)... VA (?) Undrade jag, för jag har inte fått hem någon tid alls, och hade ingen vetskap alls om detta.. så jag fick ringa ner till Spenshult i Halmstad och jo visst så hade dom glömt att skicka ut en kallelse.. Vilken tur att jag ringde så jag inte hade missat det...Orka vänta ännu mer bara för dom glömt det?
Så nästa tisdag, om exakt en vecka så ska vi dit. Magnus mamma ska ha Vincent så länge för man ska tydligen ha med sin anhörig och sitta och lyssna på dessa saker som är väldigt viktiga en lååång stund i lugn och ro. Skulle även röntga höften och ryggen för att se vad dom ska ha för Protes osv... och efter detta samtalet kommer det gå SNABBT, jihuuu!
Börjar pirra rätt bra i magen...
Och bekymmer som vanligt för jag kommer iallafall behöva ligga inlagd en vecka och jag vet inte hur det blir, ifall dom kan gå bo där med mig igen eller inte. Jag tänker INTE vara utan min lilla bebis så länge. Min barnmorska sa att bebisarna hinner glömma en och bli gnälliga och undra vart mamma är !!! STACKARS min lilla bebis, det ska ALDRIG få hända honom, hellre dör jagg. Fast isåfall får dom väl hälsa på mig varje dag men sisådär kul att åka ca 15 mil varje dag... Jaja det löser väl sig, det gör det ju alltid tillslut.

Även varit på Plantagen och firrat blommor till balkongen. Har verkligen sjukligt jäkla ont idag. Gapa rakt ut varje steg jag tog där inne för det högg till så djävulsk och kollade med mördarblick på alla jäkla människor som blegar ögona ur sig. Tog la en halvtimma att komma ur ich i bil, Magnus suckade åt mig och bad mig skynda mig. Död åt honom tänkte jag + 10 andra hemska tankar hur han kan va så elak... va fan - jag lider????

Hemma grillade vi fet flintastek med mormor&morfar och planterade blommorna på balkongen... hur kallt som helst o blåste nordanvind. När vi hade grillat klart tittade självklart solen upp...fikade lite o sen åkte dom hem till Trollis igen.

Mammas operation hade gått bra<3
Nu ligger jag i sängen o tänker så göra resten av kvällen. Går inte att sitta upp.
Se desperata hemmafruar på datan kanske. Min lilla kärlek har varit underbar hela dagen som vanligt och sover nu på min mage - Alldeles ljuvligt. Önskar jag kunde stanna tiden...
Äta kex&ost nu... Heeeej

Kommentarer
Postat av: Nicole & Melvin

Inte för att jag vill låta otrevlig mot Magnus men hur faan kan han säga så när han vet hur ont du har? Usch så arg jag blev när jag läste det!

Å jag lovar att Vincent inte glömmer. Tror det är skitsnack från bm. Men förstår att det kommer vara jobbgt om du måste vara borta från Vincent. Hoppas det ordnar sig!

2009-04-21 @ 21:50:41
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken jävla BM! Snacka om att ge en skuldkänslor... Det borde väl gå att ordna så att du får ha Vincent hos dig? Han behöver ju inte ens någon egen sängplats, klart att man inte vill vara ifrån en sån liten en hel vecka, jag har varit ifrån Moa i max 3-4 timmar och det är fullt tillräckligt!

Underbart att operationen är på gång iaf!

2009-04-22 @ 11:53:09
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg/
Postat av: Mamma

Hej på dig mammas bästa gumma.

Nu blev jag verkligen besviken.

Är det så här vardagen ser ut, utan förståelse.

Då kommer jag bli riktigt arg.

Älskar dig.

2009-04-22 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0