En liten Vandring

Nu har jag GÅTT till Hydro med kryckor och en tung bäse i bärselen på 6.5 kg, det var tungt och jävligt kämpigt! Är trött i bena och har Mega-ont nu! (Är bara backar, upp ner och upp ner hela vägen) Men men en får kämpa sig igenom livet :D
Han sov så underbart hela vägen i Friska luften och jag var livrädd att jag skulle snubbla på något och halka ellr att bärselen inte skulle hålla och att min lilla pälskling skulle flyga rakt ner i Asfalten =/ Buhuu, eller att det skulle hugga till typ när jag gått hälften så jag inte skulle kunna fortsätta min vandring för jag glömde nämligen mobilen hemma också!
Kom la fram minst 20 pers och berömde mig, ha ha ha! Jag var så duktig, så mycket kämparglöd, så fin, så fin bebis.
En karljävel (eller ja, en pojkspoling på 20 bast) tutade (!) och slängde en slängpuss (!) Åt oss... Se där, finns såna också... som gillar en morsa med benet rakt ut. Moha ha finns fölk till allt !

Hade fått ett paket som jag hämtade på Hydro med Leggins, tunika och heta trosor Från mormor! Hon är så söt.

Köpt en B-film som ska ses med Chips och lite Cöööla. TREVLIG FREDAGSKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: jenny

hej lilla raring. japp,det är min gamla älskling som jag hittat tillbaka till faktiskt. nu ska vi börja om på nytt i en alldeles egen lägenhet! hur kul som helst :) ett halvår hoppas jag verkligen inte att det tar, men till sommarn är det klart! o det är ju inte så långt kvar :)! jaa,kolla blev det. gött med något bekant känner jag! kommer sakna våra kvällar! du måste ju hälsa på! kraaaam

2009-04-17 @ 19:50:58
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: Carro

Va duktig du har vart, riktigt långt juh. ==)

2009-04-17 @ 20:50:50
URL: http://livesgoeson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jo hon är jätte diktig=) Och snäll med som tar sig tid att fixa bloggarna till oss som inte kan =) Jo men det är inte så svårt att lära känna folk nu när man har barn..Jag har ju lärt känna Emma och gänger när jag blev mamma=) Och det är jag glad för....=)

Jag kommer från kalmar från början...så jag har fyttat en bit=)

Blir det trollhättan i helgen elleR ? Ha en bra helg kramar

2009-04-18 @ 10:18:35
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0