Film & Kladdkaka



Vicky och Cristina, två unga Amerikanska tjejer, åker till Barcelona för en härlig semester. Vicky är tillbakadragen till sin natur och ska gifta sig i slutet av sommaren. Cristina är hennes raka motsats, öppensinnad, äventyrslysten och sexuellt nyfiken. De träffar en attraktiv och kontaktsökande konstnär och senare även hans vackra, men komplett galna ex-fru. Mötet är början på ett romantiskt äventyr som antingen kan uppfattas som dråpligt eller upprörande, helt beroende på dina egna erfarenheter.

Denna ska vi lägga oss och se i sängen när baby kommer hem från jobbet!! (Lill-älsklingen får fortsätta nana på mammas mage, det mysigaste jag vet... han älskar det också *Flin* - Närhet, närhet, närhet for fuck sake)
Gissa vem som valt den?! Han får bara gilla läget. =)
Ska ställa mig och göra en riktigt kletig och god kladdkaka som vi kan mumsa på till också..... Godnatt alla fina.


Kommentarer
Postat av: Lina

:) Går väl inte att föreställa sig känslan förrän man väl är där. Än så länge ska man ju mest förstå att det faktiskt är en riktig bebis, en levande människa, som ska ut ur magen. Haha.



Kön får jag inte ta reda på för Olof så jag blir tvungen att hålla mig vilket är jättesvårt. Är ju sååå nyfiken!

2009-04-20 @ 09:16:52
URL: http://milismini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0