Fruktansvärd natt

:( Gjorde en massa ofrivilliga rörelser varje gång jag skulle somna in (fattar inte varför men antar att man alltid gör det men inte tänker på det annars) och vaknade av ett skrik utan dess like. Samtidigt som det "rörts sig" så krampade det i flera sekunder och benet skakade och det var helt fruktansvärt. Vågade inte somna in tillslut men gjorde det ändå och då var det samma visa igen. Magnus gick upp och hämtade en morfintabett till mig och tillslut somnade jag, tack och lov!

Har inte vågat mig upp ur sängen ännu idag men ska prova om en stund, dom (magnus och vince, jag kan tyvärr inte ta hand om honom så mycket) ska ut och shoppa som fan och jag vill gärna följa med i rullstolen men jag vet inte ifall vägen dit blir mer fruktansvärt än vad det är roligt. Får se..
Ska handla massor också för nu är det verkligen tomt, igår fick vi äta korv med brö till middag och hur kul var det på en skala?! Jaja hoppas jag överlever denna dagen för igår kväll tog det en timma från toaletten in till sovrummet, jag skrek, grät och benet skakade och krampade och får ingen balans.. för jävligt detta livet men snart är det (nog) över!!

Kommentarer
Postat av: sara

Tycker så grymt synd om dig....

Men du är duktig som fasiken som kämpar på som du gör...

Säg till om du skulle orka med en fika någon dag på kungsis...

Kramar från oss

2009-04-27 @ 14:55:23
URL: http://metrobloggen.se/linnebbasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0