GråttochTrist

Dag ute idag!! FAN, man blir ju på så gott humör när solen lyser... Sätta sig någonstans ute o känna att det bränner lite på kroppen! Känns mycket roligare att gå ut också, men det tycker la dom flesta så jag är ju inget undantag där direkt - Haha!!
Vi ska iallafall till Bvc och träffa läkaren om en stund så vi väntar på Magnus som får sluta tidiigare, får dock se om han kommer Vaccineras idag eller inte, har hört att första vaccinationen är när dom är 3 månader!
Den som lever får se.

Kollade på Desperate housewives igår kväll men fick gå och lägga mig. Dödens trött var man, sovit hur gott som helst inatt. Gick upp vid 03 som vanligt och fixade ersättning och sedan vaknade vi vid 07.30 igen!!
Låg och pratade och var på så gott humör som alltid på morgonen, man kan int göra så mycket annat än o smälta *mammas bebiiissss* Nu ligger han i gymmet och tjötar!

Ne fixa iordning oss lite inför besöket, hörs sen! PUSSSSSSSS

PS idag ska jag göra min wonderbara Kallops...... Mmmm längtar redan!
Blivit galen i mat sen graviditeten - Hahaha!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha klart du skulle kommit! Det är jag som Tvingade Camilla fixa en mammaträff.. väldigt spontant och enkelt var det:-)

2009-04-15 @ 13:23:43
URL: http://minabusungar.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhhhh kallops är ju så underbart gott...

2009-04-15 @ 13:56:38
URL: http://metrobloggen.se/linnebbasmamma
Postat av: Anonym

Hej hur gör du din kallops? har du recept?

2009-04-15 @ 16:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0