I ai nt more than a minut away from walking

Dagen har väl inte innehållt så mycket vettigt ändå.. myst på morgonen, skulle åka iväg och fika men så glömde vi kortet hemma och hann inte åka och hämta det för Magnus skulle till jobbet - SEGT!
Så trötta som vi var (jag och vincent) så gick vi oss och sov middag i 2 timmar och det var ljuvligt och fruktansvärt mysigt, låg och höll om varandra, mammas lilla <3
När jag vaknade så gjorde jag Tacos och det var också ganska gott, smockade i mig två stycken med skal och en med mjukt bröd!
Nu har jag gett lillälsklingen mat, fått bytt blöja och på med Pyjamasen, lika gott att ha den på...
vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog att leka och mysa mestadels av kvällen!!

Imorgon ska jag till min Barnmorska för att se vad man ska ha för Preventivmedel, får se vad ma ska välja ??
B Y E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0