K a r m a ¤

Bäst att lägga sig nu så man får några timmars sömn iallafall :-)
Fikat var gött, kändes dock som vi va på disco.. kanske för det var läängesen jag lyssna på musik!
Eller iallafall i bra högtalare - Haha! Vince min lilla Prins (yee i can rim) sov så snällt hela tiden <3
Joanna är så snäll och får hjälpa mig med det mesta: Hämtar mig, bär babyskydd, knäpper upp, håller dörrar .. Osv osv!!! Så tacksam är jag verkligen!! Ska gottgöra henne sedan.

När jag kom hem tittade jag på Ballar av stål, så jävla ball ! Sen kom baby hem från jobbet... så vi har ätit lite kex o ost idag igen men nu ska det blir jävulskt skönt att krypa sig till Kojs (Ha ha ha fan va fult)
Jag älskar vårat nya sovrum, trivs verkigen när man kryper ner där. Förutom dom spyfärdiga tapeterna, men tänk sen när jag gjort i ordning i sovrummet... Undra hur bra jag kommer må då!!! Har en bild framför mig hur det ska se ut.
Har ingen ork till sådant förrens jag blir frisk så det får va lite snurrigt här i hemmet tills dess.
Te.x så har vi inga gardiner i köket eller Vincents rum ännu för att vi inte har nåra gardinstänger ( många fler fönster här än i förra lägenheten ) och våra gamla gardiner passar inte in så det måste också köpas nya. Men har inte riktigt ork till o gå o fixa sånt när allt är så jobbigt. Men sen så... ska det va ordning på allt . Kontrollfreak som jag är så vill jag vara med och bestämma saker om ni undrar varför inte Mannen min gör det!!!

[Tråkigt att jag får ta med min kameramobil som är så kass verkligen . 2.0 megapixel - Ha ha ha...Men vi ska köpa en kamera snarast]
Leolej Mys on tha fik. Ser kanske inte lika gött ut som det var... Ha ha ha Och varför ser jag så jävla lycklig ut? Finaste bäsebäsen, som är min!

Sängen va det ja - GODNATTI

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora

sv; taack så mkt :)<3

allt väl?

2009-04-14 @ 09:37:56
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0