Köttfärssås

Idag har jag tänkt att laga Köttfärsås - Är sjukt sugen på en Köttfärssås som stått och puttrat nån timma :D
Så här tillagar jag min:
Fräser köttfärs,lök och mängder av färska champinjoner (det godaste av allt juu:), häller i vatten och krossade tomater, massor av creme fraice, smular i lite av en köttbuljonstärning, krossar i vitlök... Saltar och pepprar lite och river på massa Parmesanost- MUMS!
Med färsk-Pasta till.

Hur tillagar ni eran? Gör ni annorlunda (?) får ni gärna dela med er...
Kanske kan bli ä n n u  godare nästa gång!!!

[Hade tänkt att lägga in en bild på en god köttfärsås men tyvärr ser det ju aldrig gott ut på bild=S]

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Hej!



Jag såg att du ha de skrivit i min inbox på familjeliv! Vad mena du ?

Tack så mkt :)

Fin blogg var med fin! Kram Emma

2009-04-13 @ 18:40:40
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0