LÅÅNGFREDAG !!!

Och vi ska packa hela morgonen, tvätta, göra oss i ordning och vänta på pappan.
Sedan åker vi till Thn hela helgen, ska bli jätte kul.
Träffa farbror från Sthlm och Malin, även alla andra förstås !! :D
Påskafton kommer firas hos farmor&farfar med hela tjocka släkten.
G l a d  P å s k

leker i sitt nya gym! skrattar och pratar en massa. ÅH VA SPÄNNANDE MAMMAAAA Min sååå duktiga lilla pojkeeee

GRATTIS MIN GUDOMLIGA LILLA POJKE PÅ 2 MÅNADERSDAGEN -
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN VAD JAG NÅGONSIN KAN BESKRIVA.
DU ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG OCH DU KOMMER
FÖRALLTID VARA ÖVERÖST MED KÄÄÄRLEK !!!
                                    ♥

Kommentarer
Postat av: Claudia

Dem finnspå H&M för 59:- kr. Urläckra till sommaren antingen till shortsen eller jeansen och pumps :)

2009-04-10 @ 21:41:12
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: Emilia

Så söt liten kille ni har=)//Emilia

2009-04-14 @ 18:04:44
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0