Ljuva Ting

Nu är jag här igen.. varit nere hos Michaela och fikat ute i solen förut, hur gött som helst!  Vincent & Nellie tittade med stora ögon på varandra. Suttit och tjötat om allt & inget!

Jag har lagat Pannbiff 'a la Emsss - Låter en aning smarr, va?!
JÄVLIGT starkt. Som vanligt tror jag att jag pepprar för lite. När ska jag lära mig?

Ska även gå in på... hmm, vad hette den sidan nu igen då (?) och beställa tuffa stora fotografier på Vince att ha på väggen, även massa andra bilder som man ka sätta in i fotoalbum. Funkar inte bara att ha bilder på datorn.
Vad är det för minne sedan att titta i liksom?
Nu ska jag titta på Sjukhuset och sedan Grannfejden, folk är så jävla körda!
Men riktigt underhållande för en annan att titta på - Det kan jag inte förneka direkt.
:-)

Titta in på ljuvating.com föressten..
Denna söta Krok ska Vince få o hänga upp sina jackor på!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan =) jag vet inte om de e så nära, du bor nog lite längre upp, ja bor i 3:e höghuset på höger sida =)

Men ja ser dej kämpa o tycker du e stark... Gick förbi dej häromdagen vid tennisbannan när du var på väg upp, o de ser sååå strångt ut... du e en bra människa... =) Kramar... o måste igen skriva: va stooooor han är =) haha... min plutt e ju snart fyra månader o väger knappt 4,5 kg =) hehe...

2009-04-24 @ 00:03:22
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0