Massor av tankar

Usch jag har verkligen så SJUKT mycket bekymmer att det finns inget slut på allt. Kan inte ALLT runt om kring mig bara bli bra ? Jag hoppas innerligt att dena återhämtning efter Operationen kommer gå relativt snabbt.
Jag vill bara kunna sköta allt själv, på mitt eget vis.. Kämpa på för allt, för ja.. det kan jag erkänna att jag är bra på.
Trots allt som hela tiden händer runt om kring en så står jag där rakryggad och kämpar på in i det sista. Vart jag får den energin från är ett mysterium när inte ens andra runt om kring mig har det så här och inte ens orkar.
Det är den enda postivia sak jag är nöjd över hos mig själv. För jag ger aldrig upp!

Ibland önskar jag bara att jag hade någon att prata med, som inte dömmer, som sitter och kan lyssna och försöka förstå. Utan massa skitsnack !! Det känns som det bara är skitprat överallt, mår någon dåligt.. ja då ska det tryckas ner!

Förstår verkligen det där med "får man barn så försvinner alla, och även om man blir sjuk" jag har varit med om båda saker så jag har väl dubbelt upp då. Men det är inget jag lipar över direkt...
Ska ut och leva livet och lära känna massor av nya BRA människor när jag blir frisk!

Vet inte vad jag ville med detta inlägg, skriva av mig kanske. Jag bryr mig så mycket om alla jämt.
Ibland önskar jag att någon kunde bry sig om mig, att lämna lite av sin viktiga vardag och ta en stund tillsammans med mig. Men det är nog för mycket begärt (?)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej snäckan. Jag finns här om du vill prata, bara att ringa när du vill, natt som dag. jag tänker alltid på er två. :) din operation kommer gå bra, sen när du blivit återhämtad ska vi gå promenader med våra älsklingar. :)kramar caroline och leon

2009-04-22 @ 11:00:07
URL: http://livesgoeson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Känner faktiskt igen det där också... Har underbara vänner som jag vet finns där, men visst blir man bortglömd när man fått barn. Kunde önska att intresset vore liiite större liksom, även om man vet att alla har sina egna liv att sköta.

Stor kram!

2009-04-22 @ 11:55:40
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg/
Postat av: Nina

hejsan hoppsan..

varför dessa dystra tankar?

Ja heter Nina och har följt din blogg sedan tidigt i din graviditet o du har då sällan varit lessen och liknande. ja bor i brittalenas och ser dig ibland kämpa förbi me sonen din, beundrar dig när du går förbi och tycker du e sååå duktig...

ja tror inte att dina vänner försvinner... kanske tar lite avstånd, men du delar ju inte längre deras liv... =) du e stark människa, du e duktig och jag hoppas verkligen att din operation går bra, de e du (och din familj) värd efter allt...

Kram

2009-04-22 @ 23:05:57
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Det är tråkigt att ha såna hemska tankar verkligen, och det stämmer att det finns folk som helt enkelt backar undan när man fått barn, riktigt tråkigt faktiskt, Du är stark så kämpa på tjejen ! Kramar från Wictoria Med Sonen Kevin :)

2009-04-23 @ 07:57:35
URL: http://minkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0