Natti natt . . .

Då var vi nyss hemkomna... trött som fasen!!! Blev en lång visit men det är alltid kul hos hans mormor, hon är jävligt rolig och ball :-) Man har la ökat 10 kg i vikt efter det där besöket.. Ha ha ha!!!

Jag älskar att åka bil när det är mörkt ute. Sååå mysigt, allra helst ska det spöregna så det smattrar på rutorna också. Åka måånga måånga mil och lyssna på nåt lugnt, tänka på det mesta! :D

Längtar tills sängen så det blir det nog strax, krypa ner under det varma goa täcket med en värmedyna på höften.Skööönt ! ! !  NATTI MINA VÄNNER ...

Kommentarer
Postat av: jill

Hej igen.

Jo jag fick missfall måndag förra veckan tyvärr. Va jätte lessen såklart men det börjar kännas bättre nu, man har liksom landat. Vi ska försöka igen, vill ju ha en sån liten goding som du fått!!! H a det så gott så länge och ta hand om dej. Kram

(charlie82)

2009-04-08 @ 22:25:50
Postat av: Elin

Det är den smartaste, Bästa och mest praktiska datorn du kan ha som student! (Du kommenterade min dator på min blogg)

2009-04-08 @ 22:30:22
URL: http://elinsstudentliv.blogg.se/
Postat av: emelie

jag kommer hem, åker på fredag tidigt tidigt. Vi har bara inte kommit på var. Tror Joanna ska med så hör med henne för jag ger henne info om när och var (ler)

2009-04-09 @ 07:41:34
URL: http://minabusungar.blogg.se/
Postat av: joanna

vad mysigt.JA elsa e ball ha ha ha

2009-04-09 @ 08:00:19
URL: http://www,missjoanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0