Påskdagen!!! :)

Hej hej!!!

Dåligt med bloggande men ni vet ju varför :-) Nu ska vi strax ge oss av hem, legat på altanen hos mor&far i soffan o soolat halvnäck - Jävligt gött väder!!!

Igår var det Påskafton och vi var ju hos Farmor&farfar.. med hela släkten, sjukt god mat och trevligt!
Jag tog mig faktiskt en äggtoddy och ett glas vin så hade mamma och pappa hade hand om Vincent (Tycker inte barn och alkohol hör ihop). Kände att jag förtjänade det och "fira" att jag ska bli opererad och frisk. Men han var ju ändå med mig.. skulle inte känna för att lämna bort honom. Uscch!!

Jag : "Fan...äggtoddyn ser ut som bröstmjölk, kolla själv?"
Malin: " Ha ha ha, Mammahumor?? . HAHAHAHA"

   
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket söt dress Vincent har!:)

Det här med feber verkar rörigt, Moa fick feber första gången runt 3-4 månader och då ringde jag sjukvårdsupplysningen som sa att barn kan ha 40 grader utan att man behöver oroa sig så länge barnet har ett bra allmäntillstånd, herregud, hade hon haft sån feber hade jag åkt till sjukan direkt!

Hellre att man kollar upp det en gång för mkt än en gång för lite liksom, det gäller ju ändå ens älskling!

Kram

2009-04-12 @ 23:40:37
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0