Sjukligt trötttt

Är jag... men man börjar ändå vänja sig vid att gå upp o göra ersättning på nätterna och gå upp tidiga mornar. Man bara gör de, vaknar direkt och gnäller inte om det. Hade förberett mig på att det skulle vara jäkligt jobbigt men har inte suckat en enda gång hittils. I löv my new life... faktiskt!

Ska lägga mig i ett varmt bad strax och mjuka upp lederna lite, efter det blir det nog sängen. Kanske se en film där eller om man somnar! Man ska va glad om man orkar va vaken till 21-22 nu för tiden :D

Åt en himla god fisksoppa hos svärmodern. Kladdkaka med grädde till efterätt. Solen kom ju också fram tillslut så det blev lite solning ändå. Vincent va lite gnällig och inte alls på humör där borta, övertrött tror jag! Han kom inte riktigt till ro men nu när han kom hem somnade han direkt och hemma är han alltid lugn. Borta bra men hemma bäst och det märks ju verkligen att man inte ska ränna för mycket för småbääsar trivs bäst hemma i lugn och ro.
Dock ska vi på middag imorgon också hos mormor'n. Men inte förrens sent på eftermiddagen så då får vi ju hela dagen hemma iallafall, och trivs han inte där så åker vi hem igen. Han går ändå först! Nille (kusinen till Magnus) & tjejen skulle också dit så det blir trevligt att träffa dom igen.

Stör mig så himla mycket på en grej så det finns inga ord för det, det gör mig rosenrasanade alltså.
Vissa människor växer aldrig upp, så är det bara. Mår dåligt i sig själva så då måste dom snacka skit om andra!
Men gränsen går väl ändå om man snackar skit om barn?? FY FAN (det är riktigt jävla sjukt), skulle jag aldrig göra. Ett oskyldigt litet barn som inte gör något ont i världen. Alla barn har en förälder som älskar dom över allt annat och skulle bli hur ledset som helst om de fick reda på det. Det borde väl alla mammor veta! Hur känsligt moderskänslorna är och hur mäktigt det är.
Over and out med det ämnet!!!
--

Måste bara berätta om en jävligt god grej vi åt iddag till frulle. Nybakta frallor med oxrullar och pepparrotvisp på. Lite annorlunda men väldigt gott. Jag är en sån människa som avskyr att alltid ha samma grejer. Torra tråkiga ost/skink mackor. Vill alltid spexa till det lite speciellt.
GUD vilket roligt samtalsämne. Men mina mackor is the shit.
Min godaste är baguett, med salladsblad, skinka från charken, ost som man rullar ihop.. med tomat, gurka, tunna rödlöksskivor med majonäs över. Mmmmmm ! ! !

Vänta på att älsklingslillen ska vakna så ska jag byta böjjan och ta på jamasen.. sedan blir det mysing i sängen innan nanetime då som sagt. Bäsar sover jämt juu!!

Natti natt - Zzzz

"How you are my hero
How you're never here though
Remember times when you put me on your shoulders
How I wish it was forever you would hold us
Right now I'm too young to know
How in the future it will affect me when you go
You could have had it all
You, me and mum y`know
Anything was possible"

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde börja jobba på café eller restaurang, så mycket gott du alltid verkar göra=)



i´ll be there, promise..

puss

2009-04-08 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0