Ska vi gå ut & möta livet, du och jag?

Igår hade vi en jätte mysig kväll här jag och Mangsss. Vincent sov hela kvällen, så vi åt negerbulls och tittade på familjen annorlunda *sista avsnittet.... lipingggg* (fick tvingat honom attse det.. hehe) och ballar av stål - Så jäääkla kul!
Satt och tjötade och kramades, skönt att känna att man kommer lite närmare varandra igen. Vi har haft det VÄLDIGT jobbigt! Men jag älskar honom (Och minfinfina son) mest i hela världen ♥ Vi klarar igenom allt tillsammans. Det som kallas: love love love?

Ont i käften idag som sagt, ilar så in i h---vete. Och detta är bara f ö r s t a  natten =O Usch, vill inte tänka på hur det kommer kännas när jag ska dricka/äta något sen. Allra helst om man ska dricka något kallt. Brr!!!
Men tänderna är redan mycket vitare. Om en vecka kommer det va perfa :-) Jag vill ha riktigt onaturligt vita tänder! Fuck naturligheter :D ( Fan va moget Emily, verkligen)

Gubben i huset är iväg på coop och morgonhandlar lite. Vincents mat är slut, han ligger och sover i min arm här, så underbart! Vill att han alltid ska va bebis :-) Så mysigt att ha honom nära jämt. Vill aldrig va ifrån honom, sen när dom börjar busa kommer han aldrig vilja gosa med mammsen. Som sagt, jag tar vara på varje minut av denna underbara tid. Bara är hemma och myser och myser och myser (Andas bebislukt är som en drog). Kalla mig tråkig men detta är livvvet!
Jaja.. till saken, maten va slut ja och han vill ha mat när han vakar så han fick rusa iväg. Mammas lilla matvrak. He löves food. Finns inte så mycket annat att va glad för när man är en liten bebis :-D Jag är så stolt att han växeer så bra, ett väldigt bra tecken på att han mår himla bra! Då känner man att man har lyckats.
Köpa nybakta frallisar också som vi ska mumsa i oss till frulle.

Senare idag ska vi till svärmor på middag. Hon och gubben hennes har varit i Egypten en vecka och checkat in Pyramiderna. Vissa har det gött ! Så hon är väl brun, men det är väl som vanligt med den familjen. Ha ha ha *Orättvist* Pigment som är hur grymt som helst. Magnus solar EN gång och är neger sen, hela året (!) Vincent verkar ha fått lite av det pigmentet för han är brunare än mig iallafall. Ha ha och det är väl gött han slipper va en blekfis! <3
Vi skulle ätit på hennes altan och solat men verkar inte va nån sol dag =/ Hoppas den dyker fram senare.

Längtar till helgen! TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0