Sov du lilla videung, än så är det vinter...

                                                HELLOJ!!!
Nu är jag och älsklingen Trötta (Jag bytte blöjan och vädrade honom + att han fick titta lite på sin mobil.. sedan slocknade han direkt i min famn, lilla tröttfisen), har varit ute på Äventyr hela dagen med Joanna&Leo! Vincent satt i selen och tittade med STORA ögon överallt inne i Kungsmässan, fanns så mycket roliga lampor att titta på :-) Så bra den kommer till användning nu och han älskar ju att va där och titta runt!!! Blegade runt lite överallt och käkade på Mcdonken sedan.
Åkte runt löverallt med bilen och jag sjöng mina vackraste visor för Leo när han va lite ledsen och Joanna var iväg, lite glad blev han iallafall :D
Vincent blev hungrig när jag satt o vila på en bänk inne på Kungs medan Joanna köpte strumpbyxor. Det ekade över hela kungsmässan av han ljuvliga stämma, och jag som haade vatten i en flaska fick hälla över det till den andra så fort som möjligt och hälla i pulvret som kom över hela golvet och över hela mig i all sin hast. Alla mammor som gick förbi log förstående mot mig .... (Ha ha ha) Och bajs på det så vi fick byta blöja, glömde underlägget hemma så Joanna tog fram massa tidningar vi kunde lägga så inte lillen får några äckliga bakerier på sin fina lilla bäse-kropp!
Sedan har jag rockat "Backstreet back, no more" Med BSB (Backstreetboys) som var mina stora idoler när jag var 14 år. På deras konsert hade jag skrivit in BSB (v) (Medett hjärta bredvid) i pannan - Inte alls pinsamt va?!

Nu väntar jag på den stora älsklingen som förhoppningsvis ska komma hem från jobbet snart.
Får se om vi orkar ge oss ut på en liten promenad senare. Varmt och skönt har det ju varit idag!!
SUGEN PÅ GRILLNING - MÅSTE bli av snart!
TODELIDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


Kommentarer
Postat av: senne

hehe, de var de också!

Fin blogg:)

2009-04-14 @ 16:34:08
URL: http://qendresab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0