Svider i tandköttet.

Men vill man va fin får man lida pin..börjar iallafall bli riktigt vita tänderna nu! Inte för att dom va gula innan heller (eller jo om man jämför med nu) men det är hett med vita bissingar.

Medans jag satt och matade lillen så plinga det på dörren.. så kom svärmor med en Påskpresent till Vince. Vi ska ju va borta över påsken så hon ville väl va snääll. Han fick världens finaste babygym. Vi hade ju pratat om att köpa en nu eftersom han är med så mycket nu och tittar överallt.. han blev jätte glad och pratade massor där under leksakerna. Den spelade fina visor också! Så snällt så :)
Mamma skulle köpt en men nu får hon köpa något annat. Han blir överöst med grejer den lilla skiten, men är man bäst så ska man ju ha det bästa <3:)

Har suttit vid datorn en stund nu och hjälpt min kära lillasyster Mathilda (via telefon) att fixa Msn.. det har hon velat ha jättelänge så hon kan skriva med mig och kusin Fanny osv. Kul att jag skrev med dig här va, Mattiröven?? :-) <3

Nu börjar solen komma fram också - HÄRLIGT. Kanske blir en liten promenix idag också då om man är på hurtighetens humör.. och det verkar jag vara! + att jag längtar tills imorgon då vi ger oss av. Gött att komma iväg och slippa hemmiljön lite!!! Nej nu har jag endel att dona och feja med. TJOFLÖJT GÖTT FOLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0