Underbar dag.

JAG ÄLSKAR MIN VINCENT SÅ HIMLA MYCKET!!!<3 Älskar varje sekund jag får spendera med honom! Min alldeles EGNA bäsebäs! Tänk att jag har en son, som är alldeles ljuvlig också! Tänkte precis skriva att "kunde aldrig tro att det var så här lätt att ha barn" Men då vet man ju att folk inte kan ta det utan skriva
 "Vänta du bara.. det kommer"
Undra varför man alltid ska kommentera sådant? Jaja det kanske det gör? Man varför kan man inte skriva "Åh va roligt/skönt för dig" istället? Vill man inte unna människor runtomkring sig sådant?
:D Lite sådana tankar jag har ibland! Likadant om någon gått ner i vikt fort.. då ska folk börja babbla.. Åh hon har nog anorexia, bara för man själva är avundsjuka.. Om någon går upp för fort "Ja då har hon nog bulimi, tror ni inte?"
SJUKT, gläds åt andra istället som har det bra. Jag blir väldigt glad om folk om kring mig har det bra iallafall <3 Gör mig oftast mer glad än om jag själv har det.

Underbar dag har vi haft iallafall.. Var ute på en liten "promenix" med Vince imorse men den "promenaden" vill jag helst bara glömma =S Oj så jobbig upplevelse det var.
Vi tänkte åka till Slottsskogen och Picknicka.. Eller MAJJA som jag säger och Magnus skrattar som tusan åt mig, men vi "majjade" alltid när vi var små =) Hihi...
Men Svärmor bjöd dit oss på fika på altanen, och efterom det inte var någon direkt värme på våran balkong så åkte vi dit... det är alltid vindstilla där nämligen så där har vi varit hela eftermiddagen och snackat skit.

Det blev aldrig någon Kallops igår så jag ska äta det nu. Magnus åkte och golfade en stund så vi ska bara mysa och ta det lungt! HEM LJUVA HEM.
Nu ska jag avnjuta middagen, är riktigt vrålis!
PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Emilia

Okey det va ett bra sommar jobb=) Nej jag kommer inte från trollhättan utan jag flttade hit för kärleken=) vad gör man inte för dessa kilar=) Men jag trivs jätte bra här och vill inte flytta här i från... Trivs du bra i kungsbacka då ?kram

2009-04-16 @ 18:37:29
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

snygg design på bloggen är det emma som gjort den =)?

2009-04-16 @ 18:38:12
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fin bloggen blev :) Härligt att ni har det så bra tillsammans. Även om du får mig att längta mycket mer ;)

2009-04-16 @ 19:06:21
URL: http://milismini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0