. Uppe med Tuppen .

GODMORGON!
Natten har varit bra (Som vanligt). Herren vaknade runt 03 för mat och sedan vid 06.30 och då behagade han att gå upp också för han ville inte somna om =) Men vem fasen vill sova ännu mer när man sovit så gott hela natten ? (Inte mamman iallafall *Fniss*) . Gjort vårat Morgonbestår och nu ligger han återigen i min Famn och sover *Lille gos*

Jag ska snart börja tillaga lite frukost, om man ska ta och göra någon slags Äggröra till kanske, lite småsugen på det!
Har checkat en jädra nice "Picknick-smörgåsrecept" på Nätet, så gudomligt gott såg det ut. Dubbelsmörgås med Tandoorikyckling, phiadelphia, grönsaker, rödlök med mera!
kryddburken_tandoorikrydda

Efter frukosten ska vi bege oss till min Föredetta BM *Pust*, som om man inte hängt där nog... är änna trött på henne nu och tro fasen att hon är trött på mig också med alla mina bekymmer. Ha ha ha! Sista gången på ett tag nu, och nästa graviditet tycker jag nog att man kan få byta ut Barnmorskan !!
Vince och Magnus (Som är ledig 2 dagar nu efter att ha jobbt helgen, jihuu) får väl ta en promenix så länge eller nåt, tar väl inte så lång tid där förhoppningvis. Bara hon inte tvingar mig på Läkarbesök hos deras doktorer igen, missade nämligen ett "efter-snittkontroll" där för några veckor sedan. Jag är så innerligt trött på att springa överallt där inget vettigt sägs, mitt snitt ser utomordenligt ut, har inte vätskats en enda gång och jag pratade ut o´m snitt-upplevelserna när jag blev utsksriven från BB så det behöver jag inte göra ännu en gång. Dom är oroliga att man ska bli deprimerade efter den upplevelsen...

Sedan ska jag shoppa den urläckra (Enligt mig) mössan till Vince, ta någon fika med min Familj på Kungs kanske och sedan handla mat inför veckan.. håller på att kollar lite Recept just nu som man kan ha i sin "Veckolista".
Ja visst är jag en riktig hurtbulle? (Ironi) :D Köpa ny flaska till Vincent också, dom blir ju slitna så fort när dom används flitigt. Jag fullkomligt ÄLSKAR att handla saker till bebisar, spelar ingen roll vad det är. Har jag pengar går ALLT åt till Vincent .. vet faktiskt inte när jag handlade något till mig själv sist. Var nog ett år sedan eller nåt! Skulle shoppat för ett tag sedan men det blev också till honom *Flin* .. Men nu börjar det faktiskt bli akut med mig själv så ett par Ballerina måste jag faktiskt inhandla nu... sunkigt att gå omkring med illa-luktande tjocka skor när våren börjar komma.
Nej då ska det var målade naglar med ballerina (skulle ju helst haft högklackat men den drömmen är lååångt borta just nu, nästa sommar kanske? Jag är glad, kanske jag kan ha högklackat någongång i livet igen? Hade förberett mig på att inte kunna ha det mera... men dom säger ju att man kan gå efter ett tag efter Operation så man får väl försöka lita på det, även om hoppet varit borta myyyycket länge.) på fräscha nytvättade fossingar!
Idag blir det iallafall gårdagens Tacos till middag för det blev massooooor kvar.
Solen strålar och det känns som det kommer bli en väldigt bra dag idag.
Mamma åker till Sahlgrenska och ska imorgon opereras *Hoppas hoppas det går bra men det ska det väl göra*
<3 Älskar henne!!!!!
Hörs senare för mer uppdatering, antar jag. Pussss från mig och min lile bäse-skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0