Fyra olika stuffs.

Fyra tvprogram jag brukar se:
* Unga Mödrar
* Desperate Housewives
* Familjen Annorlunda
* Halv Åtta Hos Mig (Enbart för att få dreggla efter maten)

Fyra saker jag gjorde i går:
* Tränade bassängträning
* Myste med min familjemedlemsgubbar
* Log och sa samma saker om och om igen till nyfikna skvallerkäringar
* Solade mig lite på en altan i vårsolen

Fyra som står på min önskelista:
* Bli frisk
* Ny garderob
* Mutcho pengar
* Utomlandsresa med familjen

Fyra saker jag avskyr:
* Folk som inte gör som jag säger (min man te.x) Ha ha ha
* Folk som snackar skit hela jävla tiden
* Smärta
* All slags kritik (jag äro felfri)

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Lyxa till livet 
* Mysa med min ljuvliga underbara Vince (pappan med ibland)
* Shoppa upp all my money
* Äta goda dyra middagar (Hör kanske till punkt 1)

Fyra saker jag åt i går:
* Fisksoppa (Men fick aldrig fiskat upp nån fisk med sleven i bunken) 
* Tvp wienebröd med choklad
* Tonfisksallad
* Frulle (= smörgås, flingor, ägg och proviva)

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Alicia
* Olivia
* Iseline
* Ellioth
(Ni kanske förstod hur mycket lättare jag ttycker det är med tjejnamn)

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
* Psykolog / Socionom / Kurator
* Sitta i kassa vart fan som helst (Älskar o träffa nya, olika människor & tjöta)
* Barnmorska
* Reseledare (Kanske dock inget jobb om man har barn och familj men om det varit för 3 år sedan;)

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* SIBYLLA
* Burger King
* Kinamat (om det räknas)
* Mackedonken
 
Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Magnus
* Mamma
* Pappsen
* Joanna?
 (Jag smsar o ringer sällan nu för tiden, hinner inte:)

Fyra bloggar jag utmanar:
mzetterblad.blogg.se
milismini.blogg.se
jms.blogg.se
nikklife.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0