Shopping-dag

Ganska nyss hemkommen och SÅÅÅÅ trött i både höft och rygg.
Var lite bättre än igår/inatt så jag beslutade mig för att  följa med, så farligt kan det inte va om man ändå sitter i rullisen, sagt och gjort! Det gick ju någorlunda ändåå. Varit borta precis hela dagen och lill-hjärtat har varit så gudomligt snäll, inte sagt ett ljud! Bara tittat sig omkring med sina blå stora vackra ögon.. På eftermiddagen gnällde han 2 sekunder inne på Willys för han var övertrött efter denna fullspeckade dag .. då guppade jag honom några sekunden och sedan tvärdeckade!! <3<3 När vi kom hem fick han bytt böjja, lyssnat lite på sin sängmobil och skrattat, skrattat lite åt mammsen och nu tvärdeckat i min famn igen. Åh va man kan älska dig min lilla lilla Vince ♥

Shoppat en massa massa hela dagen. Kunde inte ens ha alla påsar i knät på hemvägen, åkte till Willys och storhandlade massor. Träffade Carro min jobbkompis och tjöta endel.. Ska prova med mindre nappar till lillen nu för alla tidigare har varit förstora.. Ska snart sätta på han hans nya fina Jamas!
Nu har vi äntligen fått tummen ur och köpt blommor till hans rum, gardiner är också fixade .. ska bara köpa gardinstänger till honom & Kök! också
Nej nu ska jag vila mig efter denna dagen.. kanske ta ett bad? Om jag kommer i badkaret vill säga.
Imorgon är den stora "träffa ortoped-läkarn-dagen" ..JIHU, äntligen!!=)=)
Min lilla ska va hos farmor så länge eftersom vi skulle prata i lugn och ro, jag mår pest för detta (lämna bort honom) men det kommer ju såklart gå bra men mest jobbigt för mig =/

Nu värker det så dags för medicintajm igen! Ha en bra kväll allesammans! Natti natt [I förtid]

Dessa är beställda till lillen, sååå fina!

ADIDAS STAN SMITH CF 1 BLACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0