♥ i Wanna grill.

HELLOOOO ! ! !

Till helgen är det Påsk och då ska vi till Thn. Långfredagen är tradition, då är vi alltid hos farmor och käkar Påskmat och dricker ägg-toddy! Undra vad Vince ska få i sitt Påskägg :D Han har redan fått ett av gammelmormor fullt med kläder i och en liten kyckling! Hihi. Blir inget  godis i påskägget ännu iallafall. Ha ha !

Idag är jag sugen på att grilla i vårsolen. Man får ju se till att uttnyttja sin balkong :-) Skit sugen på marinerade kotletter och färska champinjoner på spett. MUMSS!
Vincent har 37.9 och det är ju feber på en Bäse, dom ska ha runt 37.3 sa dom på Bvc så vi måste ringa Barnmottagningen igen för dom fick absolut inte ha feber under 3 månader =/

Ikväll ska jag börja med en omgång blekning av tänderna. Magnus moder jobbar som tandhygenist så jag har fått avgjuta tänderna och fått blekmedel som är bra som görs hos tandläkarna. Håller i flera år så det är ingen skit som inte funkar :-) Bara att det ilar så in i helvete i tänderna och det bara vattnas med saliv i käften.
Men vill man va fin får man lida pin, ska sova med det 5-7 nätter tror jag.
Nu ska jag börja fräscha till mig igen, nu är det slut på deppighet och slapphet.
Börja med brunutansol också. Har varken tid eller ork för solarium just nu + att jag tror inte det är så bra med alla bakterier som finns i solariumen med tanke på mitt nya snitt. Man blir även ful i huden och rynkig =P
Då är jag hellre blek med fin hy!
Shoppa kläder också så man är lite vårfin men det gör jag efter operationen så jag vet vad jag får på mig.
Jee i wanna be a hot mum!

Vi låg i sängen, tjöta och hade så mysigt imorse. Vincent va så glad <3
MIN GODINGGGG. ♥ ♥ ♥
    

I LOVE YOU MORE THAN WORDS CAN SAY!

Min fina Familj - Ni är mitt allt ! ! ! (Lyfter så duktigt på huvudet, mamma blir så stolt)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vad fin lillkillen är! Och vad han växer!

Härligt att höra om höftoperationen, inte en dag för tidigt kan jag tänka mig!

Hoppas att ni får grilla till helgen, fan vad gött det är!

2009-04-06 @ 16:29:01
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg/
Postat av: joanna

HEJ nu har jag min alldeles egna hemsida =D www.missjoanna.se

2009-04-06 @ 21:36:00
URL: http://www.missjoanna.se
Postat av: jill

hej hej.

kolla in här en stund, har träffat dej på familjeliv. gillar verkligen din blogg, du skriver underhållande. lycka till med operationen!!! finfin lillkille du har fått.

kramar jill (charlie82)

2009-04-06 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0