Jag ska skita ut alla mina bekymmer.

Imorses blev jag väldigt chockad när Vincent vaknade och ville ha mat. Tittade på klockan och då var den 04.30. Han hade inte ätit sen 19.00 igår kväll och sovit sedan 21. Herregud, blev änna lite rädd... vet inte om det får gå så många timmar mellan målen men han hade la vaknat om han var hungrig !
Sedan somnade han om igen och sov till 08.30. Där fick jag för att jag sa att han äter såå ofta.
Men jag har rådfrågat med bvc-sköterskan och jag fick byta ut ett mål NAN-1 mot ett mål NAN-2 om dagen en vecka och sen två mål om dagen osv. För han blir inte mätt av den andra och vill ha varje, varannan timma (förutom på natten, för då äter han bara en gång) och då är det ju bara blask.
T.om bröstmjölken var fetare.
Det blir nog bra =) Verkar ju börja mätta lite mer nu då, för det borde ju varit den som gett resultat!

Solen gassade på rätt bra igår - Underbar dag. Jag kunde gå med vagnen en bit på promenad, såg väl inte klok ut men skitsamma. Det var skönt för oss att komma ut, så satte vi oss på en bänk på en lekpark inån timma och solade, hur gött som helst!
När Magnus kom hem åkte vi hela familjen till Rumpan bar..dom hade öppnat uteserveringen så där satte vi oss i solen (Vince i skuggan) och åt världens godaste o fetate pizza, drack cola & stt & tjötade som på gamla tider - Mysigt.
Blir väl att tillbringa helgmiddagarna där om solen fortsätter såhär, wonderbart.
Vincent satt nöjt (med nappen) och tittade storögd på alla spännande saker som fanns att se på.

Mätta & belåtna åkte vi till Coop, vi orkade aldrig storhandla (får göra't på måndag) men jag älskar attt titta runt på alla babysaker (+ nappflarrors avdelning, köper allt. hahah) så shoppade lite bra sakerr och nya nappar. (Flaskan som var svin dyr har vi nu märkt går för sakta så den vill han inte ha, han sög för kung o fosterland inatt o sen tittade jag o han hade bara fått i sig 40mg och sen var han för trött i käkarna o orkade inte suga mer, stackarn..så får väl köpa ny napp till den.). Ska inhandla ett baby-gym till honom nu också, det är ju inget kul att ligga på golvet utan att ha nån kul att snegla på! Köpte en färdigmat, pasta alfredo.. tills idag, Magnus jobbar ändå och hinner inte riktigt stå o laga riktiga middagar när vi är själva hemma.. och lite mys till igår (chips dip o cola).

När vi kom hem så kom hans kusin Nille & hans tjej hit. Hoon var jätte söt & trevlig! Dom avgudade Vincent och han visade sin tacksamhet genom att rapa dom i fejan för han hade precis käkat. Ha ha ha!
Satt och tjötade några timmar med dom här, sen när dom åkte tittade vi på Robinson och åt gottigt sen slocknade jag!

Nu ska jag träna medans älsklingen sover (andra älsklingen jobbar). Trä na - träna - träna. Hade feting ont (träningsvärk antagligen) efter den lilla promenaden igår. Går ju aldrig på mitt ben (hade inte så ont igår) så det är klart man får jävligt ont när man väl använder det. Har ju inte gjort de på 8-9 månader. Ändå gick jag inte långa sträckor alltså.
Så nu gäller trääning så blir det inte lika mycket efter operation sen för jag antar att man vill bli bra så fort som möjligt sen efteråt.
Grannarna hade röj här igår kväll.. dom satte upp en lapp nedanför på dörrn här att vi fick droppa in om vi ville. Ha ha ha.

BYE, föressten.. hittade denna på Youtube. Kommer ni igår den tiden, tjejer? (Angelica, Jenny, Linda, Andrea? Kommer inte ihåg alla som var med på den tiden...?) Ha ha ha! Fy fan va roooooligt.........


Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

Ja gud, det var tider det. hahaha! men kul var det ;)

2009-04-05 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0