Hur söt får man bli?!

Maten blev Wonderfuuul, lite väl mutcho Creme fraice men annars delicius.
Tråkiga ni var med kommentarer föressten. Ingen som hade nåt smarrrecept?
Jag och Vince la oss och vilade middag i två timmar, jag passade på att sova jag också. Vi vaknade vid 06 idag så man var ju lite trött... eller det är jag fortfarande faktiskt !!
Väntat på Joanna hela dan för vi skulle fika men det verkar inte bli nåt av det?

Har testat bärselen och nu verkar den väldigt bra... sist satt den inte så bra (va för smal för den) och det kändes inte som han satt fast ordentligt men jag nojja väl mig bara.. Himla bra om jag kan börja använda den för då kan vi ju komma ut lite mera iallfall + gå runt i lägenheten så han inte bara får ligga när Magnus jobbar. Han älskar att bli bärd och dom ska va mycket uppe (så dom blir trygga & får närhet) så här i baby-tiden..
Nä nu kommer visst Joanna ändå.. blir Karma, ská ta en redig bakelse !! MUMSS

Mammas älskling är huuungrig


ÅH!!! Va kul jag har...


Spännande mosssan.


Nanaj såå gott!!!


Ska ivääg.






SJUKT MYCKET KÄRLEK♥



Kommentarer
Postat av: camilla

gud så söt han är!

han växer så de knakar :)

2009-04-13 @ 20:16:59
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: emma

ja nu tror jag du fattar :) Kram

2009-04-13 @ 20:53:01
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: emelie

Hejsan! Tråkigt ni inte kom! Jag har inte haft nått internet så jag bad Joanna säga till dig.. hoppas hon gjorde det men sen var hon tvungen att jobba. tråkigt tråkigt:-) men det tar vi igen en annan gång. Hoppas allt är bra annars! kramar

2009-04-13 @ 21:59:39
URL: http://minabusungar.blogg.se/
Postat av: Jessica o Tuva

Gud så fina bilder på er!

2009-04-14 @ 10:51:13
Postat av: Emily ♥♥

Hihi taack! Ser du vad han avgudar sin Vagn-leksak?

Han fullkomligt ÄLSKAR skalman, kan ligga o titta i en timma på honom typ och tjöta med honom - Men han får inget svar =S BUHUU :(

2009-04-14 @ 15:32:33
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Jessica o Tuva

nää men ja de gör han juu, ååh va söött! Han är så vacker, man kan verkligen inte titta sig mätt på honom.

2009-04-16 @ 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0