i don't care what they say, im in love with u

Möörnn >>
Solen lyser och har sovit som en stock, har kramats massa jag och Vince inatt <3 Vaknade vid 03 o ville ha mat och sen sov vi till 7.30. Lite jobbigare är det ju nu för tiden att springa upp o värma ersättning men inget jag stör mig direkt av.
Bara att de går segt när jag inte går så fort så han hinner bli arger som tusan, så jag försöker skynda mig upp fort som fan så fort jag hör att han rör på sig =)
Gött iallafall att jag kan knapra i mig piller på morgonen när det gör som ondast (ligger blixtstilla hela natten, sen när man väl rör på sig så känns det en aning). Har jag kunnat innan också eftersom de inte påverkade honom men det känns ändå mycket bättre nu. Man vill inte ta nåt när man ammar!
Nu kan jag bara tänka att det skadar mig själv och det ger jag fullständigt fan i.
Äter fulldos med kortison, inflammationsdämpande och smärtstillande. Ska börja trappa ner lite på kortisonen innan operationen, men fick inte sluta helt.. då undrar kroppen + att jag hade en pågående inflammation i kroppen o då hjälper kortisonet på traven lite. Fick recept på Kalk också för att kortison under längre period kan bryta ner skelttet.
Sköterskan smög ner en burk med såna till mig igår så jag skulle slippa kööpa - Gulligt av henne :-)

Alla (på sjukhuset) hade sagt att det varit så undebart att haf oss där, syftade väl på Vince.. vi hade lyst upp deras tid där och allt va så kul =) Kul det då... vi va gött poppis, kunde inte gå förbi en människa utan lååånga disskutioner.
Kärringarna tyckte att Magnus va sååååå snygg och jag med (sleten som ett djur va jag) och det va inte konstigt vi hade fått en sån fin bebis. Ha ha ha jaja det är ju alltid kul med komplimanger.
Vissa människor är för dåliga med det för de vill själva verka bättre än andra! Avskyr folk som tror dom är mer än andra *Blääää*. Läste Hänt extra när jag låg där inne om "Ensam mamma söker - Johanna" ... vill bara dejta KÄNDISAR så inte andra killar bara är ute efter hennes kändisskap och hon har inget gemensamt med VANLIGA killar.
HAHAHA fy fan va pinsamt... vem fan tror hon att hon är?? Herre hon är ingen kändis.. hon har inte gjort ¨nåt bra liksom..hon var med i tv EN gång, hon är glömd imorgon men hon tror hon är världskänd.
Nä jag tror jag dör, fick ju fan skämmas själv när jag läste det.

Magnus jobbar... när han slutar ska vi väl åka o handla lite, tomt i kylen nu! Komma på lite roliga recept och köpa gottit till ikväll. Hans kusin och hans tjej kommer och hälsar på ikväll också! Inte träffat dom ännu, trevligt!
Köpa nya nappar till Vince, ibland vill han ha dom om jag hjälper han att suga... + nya flarror o lite annat.
Han är så duktigggg...när han ligger mage mot mage på mig så lyfter han hela huvudet och hela ryggen för att titta på mig. Så stor såg han ut att vara och kämpade så för att titta på mammsen... Fy fan jag dog igår när han gjorde så första gången, lipade nästan! Min duktiga duktiga kille... <3<3<3 ÅHHHHH. Jag älskar dig mest, du är omringad av kärlek och kommer alltid va! ♥

Nu ska jag göra pannkakor med sylt och grädde till frullis!
Hej så länge.
Love and light

Ps han börjar bli lik mig nu. Han har fåått mina stoora blåa ögon :D


På BB. Visst är han sjukt likt Bobby här? (Han i den rätte för Rosing). - Checka läpparna (han putar) :-) Ha ha ha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0