Varit iväg på en massa Stuffs

Skrev detta inlägg runt 16-17,tiden men det blev visst inte Publicerat förrens nu !!! :
Trodde Barnmorske-besöket skulle gå snabbt... men Ack va fel jag hade (Såklart). Det skulle tas blodtryck igen, blodprover och Urinprov. Jag såg väldigt annorlunda ut tydligen =)
Skulle gå igenom hela förlossningen, hur det var nu efteråt, min sjukdom (som om vi inte ältat det tillräckligt?) och äntligen till det viktiga: Preventivmedel. Så idag har jag börjar med Mini-piller. Ppiller fick jag inte ät av en jävla massa anledningar och främst för att Mor min hade Bröstcancer för ett tag sedan.
Men mini-Piller går bra. Tro inte att jag kom undan ytterliggare än läkar-tid även om jag försökte. Anders var bara tvuuungen att träffa mig en sista gång. *Pust*

Skulle åkt ut och solat oss vid Havet och köpt med oss massa Gottigt... MEN det var inte jätte jätte varmt och sedan kom molnen fram så vi åkte till Kungs istället ändå. Gissa vem som tyckte det var suuuperintressant med alla saker?!
Hitta en söt Kepa till lillen som han blev såååå himla söt i + mössan som jag visade, kikade runt lite, åt på Mc-donken och sedan handlade. Äntligen hemma nu, städat lite.. ska även duscha och sedan bara sitta på röva... sååå ont att det är sanslöst. Det hjälper inte mycket alls med alla de mediciner jag äter per dag , men det skulle det ju inte göra heller, sa ortopeden. Ska se om det lindrar liiite med ett glö-hett bad sen. Ska bada Vince i sin balja också, änna dags.

Ikväll när lillälsklingen somnat ska vi sätta oss & spela lite kort och äta lite gott faktiskt - Myyys.
Imorgon kommer Mormor hit och vi ska grilla och massa annat..
.Hejhej

Min gudomliga lilla kille <3<3<3<3<3<3<3<3










Ä l s k a r  d i g   l i l l - s k i t e n  f r å n  m å n e n  o c h  t i l l b a k a  <3
M a m m a s  &  P a p p a s  l i l l a  P r i n s ♥

Kommentarer
Postat av: madde

haha ja köpte likadan till Eddie igår, va typ dom enda som såg normala ut, alla andra såg ut som ngn dom raffsat ihop på 5 minuter! :-D Kram på er!!

2009-04-21 @ 06:18:50
URL: http://metrobloggen.se/mammamadeleine
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-21 @ 06:23:46
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Han e en sådan sötnos...

Fin keps....

kram Sara

2009-04-21 @ 07:33:38
URL: http://metrobloggen.se/linnebbasmamma
Postat av: Lina

Gud så söt keps :) Passade ju honom jättebra.

2009-04-21 @ 11:22:25
URL: http://milismini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0