Världens Bästa Lördag!!!

Inatt har inte varit så roligt. Nej, det hade inte med Vincent att göra för han sov som vanligt som den Kung han är =) Hihi!
Men skrek av smärta, Uschhh men enveten som jag är så struntade jag i att väcka Magnus och gick med myrsteg till köket och fixa ersättning o hämta ny blöja! Fan va jag gapa =P
Efter X antal mediciner senare såhär på morgonkvisten så känns det bättre.

Gjort våra dagliga morgon-rutiner här hemma. Kokat nytt vatten inför dagen (även kokat flaskorna), bytt blöja, tvätta bäsen, gett D-droppar,  kammat ull-håret, klippt naglarna som växer som ogräs varje dag, tagit på nya och fräscha kläder.  Denna procidur blev alldels för mycket för hjärtat så han slocknade direkt efter detta!! PÖTBOLL <3

Stora hjärtat jobbar, och eftersom det inte blev någon grillning igår ska han köpa med sig det hem idag.
Marinerade kotletter, färska champinjoner, potatissallad med sallad
och Cola på Balkongen.
Ni här ju själva hur ljuvligt det låter?! Vi måste rengöra grillen bara - Bööh, det som är det tråkiga!
Har på mig mina fina nya somriga kläder också. Satt som spunnet!! :)

Jag skulle dammsuga upp i köket förut, tror ni inte humle-jäveln va kvar i dammsugaren och flög ut på golvet livs levande? Jag blev livrädd och skrek det högsta jag kunde (Vincent blev jätterädd, stackarn och blev ledsen han med *Förlå så mycket mammas poojk*:( ) Den är ju sjukt jävla gigantisk så jag fick dammsuga upp den så fort jag kunde igen och slänga in dammsugarn i Vincents rum och låsa! VAD FAN VILL DEN MIG LIKSOM?? Döda mig då om det är det du är ute efter =////

Nu ska jag ta med mig Laptopen ut, sola mig och lyssna på musik!!! Mer underbar dag får man ju leta efter.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0