G o o d n i g h t

dagens

DAGENS VILL HA: ny soffa, soffbord, nya tapeter i sovrummet, en solsemester.
DAGENS KLÄDSEL: baggyjeans, rosa skjorta och klackisar (jag kan ha det igen...yesyesyesyes- inga höga men liten klack:)
DAGENS FRISYR: dragit håret därfram bak i spännen och en klämma där bak
DAGENS LÅT: milow <3
DAGENS PLANER:  eftersom det snart är natta, så ärr det enbart sooova i mina tankar
DAGENS SAKNAD: mammsen :)
DAGENS DUMMASTE: att ha ont? att min lilla fis slog sig :(
DAGENS MISSLYCKANDE: att det inte är kliniskt i mitt hem
DAGENS DROG: vilaaa, mediciner (eftersom jag har svajnont annars) och cola såklart!!
DAGENS KÖP: leksak till leo och present till svärfar.
DAGENS GODIS: om dillchips räknas ?
DAGENS HUMÖR: upp och ner - nu enbart trööööött
DAGENS ROLIGASTE: träffa papps och syst


Kommentarer
Postat av: emelie

Tusen tack!:-)

Å vad skoj han sitter nu! Uscha vad tiden går fort! Tii går ju men snart springer hon väl (ler)

Pussa sötnosen från Tii! Hon har massa grabbar omkring sig:-)

2009-08-10 @ 07:06:23
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0