L i t e F r e d a g s P a r t a j

F R E D A G . . är det idag =)=)
Lill-kråkan har levt lite rövare denna morgon .. det är jag inte van vid, så blev helt svettig & slut. Strax efter detta humör så slocknade han av uttmattning så det var som jag misstänkte : Trötthet.

Nu har jag passat på att duschat medans han nanat, väntar på Magnus som ska sluta jobbet vid 14.00 så ska vi åka & handla. Sedan ska jag göra mig fin för att gå hem till min kära vän Jenny Studt så ska vi dricka lite vin och sedan gå ut . . . Vincent är hemma med Pappsen!!! Det ska bli suuuperkul :-)
På fallens dagar var vi ju typ bara på en Resturang så det ska bli kul att "gå ut på riktigt". Händer ju inte varje dag, bara slappna av & va sig själv!!
Har hoppat över Mediciner sedan i förrgår, för att inte råka illa utSå jag har ganska ont i den lilla ryggen & kan inte böja mig. Men det får det vara värt ---

HA EN BRA FREDAG - DET SKA JAG HA * PARTY Y Y Y.

 
Iskalla Bacardi : vattenmelon & lite Rött vin ska jag dricka - Mumsss!
:-)

Kommentarer
Postat av: Nicole & Melvin

Det är kul att komma ut så ibland å bara ha roligt. Å efteråt tycker jag det känns som man fått ny energi.

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll! =0)

2009-08-28 @ 13:22:59
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0