Lill-kråkan 6 månader idag :) ('v')

Idag blir min lilla lilla Älskling 6 månader gammal. Sex månader sedan man låg med värkar som just startat och vattnet som rann. Sex månader sen våra hjärtan stannade av chock. Sex månader sen man sövdes ner i rädsla och skräck. Sex månader vi fick se den ljuvligaste lilla friska varelse på denna jord - Som förändrat våra liv föralltid. Som lyser upp när livet känns mörkt. Som får livet en mening att leva. Som får en att verkligen veta vad kärlek är - På riktigt!
YOU'RE THE CLOSEST TO HEAVEN THEN I EVER BEEN!!! ('v') Lilla Vincent Carl Falk :-) ♥

Min nyfödda Vince ! ! !


Låg och väntade på att få träffa sin Mami för första gången =D?



Hihihih mamma lilla kråka tycker någonting är fruktansvärt. Kan tänka mig att jag var i ett gråtande stadie också. Jag dog i mitt hjärta när han var ledsen!=)




---
Här är han 2 månader =)


3 månader


4 månader

5 månader.

6 månader

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis Vincent!! =) sicken sötnos!!

kommer bli poppis bland girlsen! =)

2009-08-10 @ 15:04:19
URL: http://malinandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis tuffing! Är det lagligt och vara så söt? // andrea

2009-08-10 @ 18:45:12
Postat av: Anonym

Jo det fär ju mormor o morfar säga att det var som pappa sa att det var inte roligt och ligga i akvarium sängen på bb. Inte i vaggan och inte i sin säng, utan bäst och sova o mysa i mammas säng som jag gör än i dag. Fast tryggare kan ingen vara.



Kram ifrån mormor o morfar till lille Vincent på 6 månadsdagen !!

2009-08-10 @ 20:07:39
Postat av: Pappa

Jag vill fortfarande sova i mammas o pappas säng.

Morfar är ordblind o gammal

Så fin vår lille Vincent 6 månade i dag. Älskar dig

2009-08-10 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0