Söndag = Storstädning

Storstädat så in i h---lvete idag!!! Shoppade lite igår. Bla. ett nytt tjockt, stort täcke (så man kan ligga under samma), nya påslakan till det, överkast, 4 mattor, nya gardiner till Vince, ett nytt vardagsrumsbord (ÄNTLIGEN .. så beställde vi soffan som kommer om 5 veckor - Seg seg väntan..

Vince gubben var super ledsen imorses.. ingenting hjälpte, hans tandkött är blått & svullen så nu kommer väl första tanden. Han fick en liten alvedon, en kall bitring och efteråt lite gröt sen var det bättre. Men han har varit lite fly förbannad över olika saker idag - Stackars mammas Älssk ! ! !

Nyss ätit Tacooo, skulle gjorde hemmagjorda köttbullar men ströbrööt va slut =/ Men Tacos är ju inte helt fy skam det heller. . ..
Funderar på att gå en liten promenad till Hydro för att köpa dricka till, om det eventuellt kommer någon film ikväll, men det borde det väl göra eftersom det är söndag.

Jag har vägrat att sitta vid datorn när det är så jädra jobbigt men imorgon kommer äntligen vårat internet så då kommer även lite bilder med meeeeera.. :-)

Föressten var det jätte trevligt ute i fredags, dock inget jag kommer göra till en vanlighet för SÅ jävla kul är det inte, verkligen inte. Det är superkul att sitta hemma hos nån kompis, ta lite vin & tjöta... men det där med utgång känns det som man växt ifrån lite. Man går fan fram & tillbaka mellan olika saker HELA tiden tills fötterna blör.
Då kan man likagärna gå hemma, med sin älskade lilla son<3 Han somnade direkt när jag gått iväg. Göttt!!
Nä, dröjer nog ett tag tills nästa gång. Kalla mig tråkigt, men familjelivet ä l s k a r  jag(v) . Tur är väl det, nu när man redan har en familj, Haha...

Haft mycket besök idag också, mitt i allt stääd. Jaajaaa!! Hörs mer imorgon.
Puss och kram, och tack min söööta Jenny för i fredags :-)

Fredagens Party-Outfit!




Min sötaaaaa.








Ha ha ha fy fan. Snygg va? Är man inte van vid sånt här så blev det lite vimmelaktigt  i slutet - Ha ha ha!  (Sjukt att min hand alltid blir så där med alkohol i kroppen. K o n t r a k t u r , Joanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0