Söndagskväll!!! =)

Fredag: Tacos - Lördag: Tacos - Söndag: Tacogratäng :-) MUMSSS! Myskväll med hela familjen som sovit middag nyss och med våran pappa som vi saknat!♥

Denna film blir det ikväll. Som går på tv3 kl 21.00
INTOLERABLE CRUELTY



Amerikansk romantisk komedi från 2003. Miles Massey är Los Angeles mest anlitade skilsmässoadvokat. Han är snygg, sexig och smart, men en fullfjädrad cyniker vad gäller kärlek. En dag blir Miles uppsökt av Mr Rexroth som trots att han varit otrogen mot hustrun inte vill betala ett öre till henne vid en skilsmässa. Miles lovar att hjälpa sin klient men har då inte räknat med Mrs Rexroth. Finns det någon som vet lika mycket om skilsmässor så är det Marlyn Rexroth. Hon har satt i system att gifta sig med rika män, dumpa dem och plocka ut ett fett underhåll. Nu har hon siktet inställt på Miles Massey.

I rollerna: George Clooney, Catherine Zeta-Jones, Geoffrey Rush, Billy Bob Thornton, Cedric the Entertainer. Regi: Joel Coen.
---
Blir massa pussar och kramar framför den :-) ... Nåååja! Lite om helgen: Vi åkte igår morses och kom hem imorses så vi hann inte med så jätte mycket. Men vi träffade iallafall de bästa människorna som finns - Givetvis: Jessica&Tuva.
<Suuuperkul! Gick och kikade runt lite på Oden.. handlade med oss lite "fika" och satte oss vid kanalen och bara pratade en massa strunt. Det är det jag saknar<3 . . Åkte sedan hem till Mina föräldrar jag och Vince. Umgicks hela dagen.. va ute på promenad & gungade. Åt tacos och kollade på film. Imorses tog vi tåget hem.. men va skönt med en liten Mini-trip hemifrån.. komma bort lite, träffa alla nära + att ibland behöver man komma ifrån varandra för idag är jag alldeles pussig =)=) Hiihii. Min älskade familj! ! !

Kom hem hit imorse.. Matte hade sovit här så vi satt o tjötade med dom.. och grejade lite!!! Sen somnade vi några timmar hela familjen. Vi va alla trötta. Iofs sover jag varje eftermiddag med min trötthet. Men men!

Nu ska jag strax börja med maten. Bara vänta på älsklingarna som är o köper lite ingridienser!
Hejhej.


Hoppdeli hopp - Hoppedihopp. I gungan! Han älskar det=)

Ps: Jag ÄLSKAR verkligen Alex Schulman's nya Pappa-blogg. Han är helt klart den bästa bloggaren i hela Sverige och det finns ingen som ens kommer i närheten av honom! Man skrattar lika mycket som man blir berörd. För det är verkligen exakt så livet är. Och livet som småbarnsförälder. Är det någon som ska ha betalt för sitt bloggande så är det HAN! .. ÄLSKA - http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0