Surkärringar är vi allihopaa

Gråtfärdigt trött är man när lill-gubben ligger och tjötar omkring 06-07 varje morgon! Jag ljuger verkligen ifall jag påstår att jag är en pigg & glad morgonmänniska. Men glad och pratsam får man ju försöka va så gott det går ändå:-)
Han är juu sååå glad och go när han är nyvaken. Blir superglad så fort man tittar på honom. Precis som han längtat efter det jätte länge - Man smälter en aning. Då ska ni veta hur glad han blir när man pratar med honom. Hihi!!!

Nu har han somnat en stund och det är tur för mig så jag kan ligga och sura av mig mitt morgonhumör lite. När fan kan man få bli pigg igen liksom? Det är inte kul att va så här varje dag när man har familj, bebe och hem att sköta om.
En dammsugning är rena ökenvandringen för mig :( Så det blir knappast så ofta som jag hade velat eller som hade behövts. Plockar & plockar här hela dagarna och ändå ser det inte så bra ut som jag vill. Fy fan vilket gnällspik man är nu. Hatar mig själv att jag låter så lat för jag avskyr lata människor. Det är inte det de handlar om egentligen.Är ju bara den där maniska tröttheten som inte är normal - Men egentligen.. så handlar väl lathet enbart om trötthet?!
Tänk om jag ska gå och bli en soffpotatis :(:(:( Nä, läkaren sa ju faktiskt att det hänt mycket i mitt liv så man får väl förstå att man ska va trött ett tag. BARA en graviditet och förlossning tar ett JÄVLA tag att repa sig från. Ta då resten på det, psykiskt påfrestande att inte kunna röra sig eller veta om man kommer få leva normalt resten av livet, artros, operation, rygginlammation + tunga mediciner varje dag. Dom blir man säkert också trött av. Fy faaaan va synd det är om mig, låter det som. Ha ha ha. Ligger bara o försöker förstå =P Hatar folk som  tycker synd om sig själva också.
Jag är hatisk denna morgon!

--

Blir strax en frisk och HÄRLIG promenad ner till stan efter frullen. Inhandla mediciner på apoteket och lite fika. När vi kommer hem kommer Michaela & Nellie upp på fika. . . Sedan blir det det vanliga. Middagslagning, mys med hela familjen, kanske en promenix till, tv/film-tittande. Osv osv!
BYEEEEEE

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi alla vet att du INTE är lat! Du kämpar på och imponerar alla med din starka vilja!

2009-08-12 @ 11:13:34
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Malin

Du är så stark o positiv !! En förlossning + operation tar kroppen mkt stryk utav! Man blir helt slut! Snart blir det bättre!! kraam!

2009-08-13 @ 21:16:16
URL: http://malinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0