The motherfuckinnn day.

Mööörrnn!
Vi har sovit prima som vanligt. Strax ska vi gå upp så ska jag laga gröt till Vince och så blir det flingor till mig - Så mysigt att ha någon att äta frulle tillsammans med när the Mangsss är på jobbet - Och Vince är ett alldeles ypperligt sällskap, bättre kan man inte få .. får en att skratta både en och två gånger.
Efter frukosten ska vi ge oss ut på en promenix, för idag är det FAKTISKT sooool. Men inte blir jag särskilt glad för det. Jag kan det där vid detta laget, så fort vi satt ut våran fot från trappuppgången så slocknar den. Det är alltid samma visa.
När vi kommter åter så ska jag fortsätta tvätta, vika tvätt, laga middag tills min käre man kommer hem - Då ska vi ha kramkalas här alla 3. Det är så det känns när han kommer hem. S A K N A D!!!
Nu kan ni våran dag utan & innan. Hur ser eran dag ut?

Kommentarer
Postat av: sara

mysig dag.. låter bättre än mig helvetes dag.. du kan ju läsa om den om du orkar ^^

2009-08-05 @ 20:13:21
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0