Tjöt om dagen!!!

Då kom man hem för en liten stund sen. Varit en lång dag. (Förlåt att jg inte kom Maria, blev kvar på Kungs för vi skulle göra endel ärenden o de blev sent eftersom vi kom dit sent o inte kunde höra av mig=/ - Hope u forgive me=)
Åt Rökbaggis.. kikade runt, gick till bibblan. Magnus hämtade oss o vi åkte till Freeport och han köpte nya träningsskor till Innebandyn. Handlade lite på Ica, hyrde MÄN SOM HATAR KVINNOR (Äntligen) som vi ska se strax. Åkte förbi Sibylla och köpte med oss massa mat hem. Smarrigt. Nu har jag blandat dippen, Mangiss nattar Vince som är supertrött vid detta laget, somnar aldrrig "så här sent" annars.
Så nu ska jag hinna kika så ska vi äntligen se den innan det blir tidig Nanetime som alltid så man orkar med morgondagen!!! Älskar o lägga sig under tjocka täcket med värmedynan o veta att man ska sova en hel natt - Ljuvligt! Godnatt :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Melvin tackar så mycket! =0)

Min farbror å hans fru brukar passa Melvin så både jag å Jonas kan jobba. Dom är typ dom enda jag litar 100% på när det gäller passning av Melvin. Om dom inte kan så tar Jonas pappaledigt å umgås med Melvin. Brukar lösa sig ganska bra. Kram

2009-08-26 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0