Utedag i solen!!

Blir inte lite mycket datoranvändande just nu som tidigare - känns inte så lyxigt att behöva sitta på golvet (just precis på ett ställe och hålla datorn exakt i samma läge) för att sändningen ska funka till grannarna - Allra helst inte för min rygg.
Läängtar verkligen tills vårat egna trådlösa kommer igång, nångåång i September!

Mangeee my man är ialf ledig i två dagar - Så härligt... så vi har haft familjedag idag..varit ute på långpromenad och lekt i lekparken som igår.. Vincent fick gunga och sitta i sandlådan. Han blev alldeles euforisk. Tittade om och om igen på sanden som om den verkligen existerade. Sen så fort vi tittade bort skyndade han sig o stoppa det i munnen och sa "-Mmmmmm".. och gjorde efteråt grimaser. Hihihi så underbar mitt lilla hjjärta. Sedan hade vi picknick i gräset och lekte hela familjen på lekparken. Ha haha .. hur ball som helst! Dom andra "fina mammorna" kollade snopet på oss.

Fick sovmorgon till ELVA OCH TRETTIO idag. Jag dog när jag kollade på klockan. Så länge har inte jag sovit sedan jag var gravid.. och när jag vaknade var det helt tomt i lägenheten. Åhh va jag saknade min lille bebis. När dom kom hem hade dom varit o handlar o gått på Kungsmässan lite, och Vincent hade såklart charmat alla tjejerna. Hiiihi!

Nu ska jag strax börja med maten: Tortolini med skinka & Ostsås blir det idag. Mumsss!
Ikväll blir det mys som vanligt med film och lite gott. I detta hem har vi lördag varj dag! Annars kan inte jag leva.
Byeeebye. Lägger in lite bilder på dagen som gått när tid finnes :-)

Ä l s k a r  m i n  f a m i l j  o b e s k r i v l i g t  m y c k e t . . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man alltid hade kunna ha lördag hade jag varit super nöjd :) Skönt att du fick sova ut igår! Önskar att jag med hade kunnat göra det men det får bli på lördag ;) Puss&kram

2009-08-20 @ 14:55:08
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0